رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-23 11:36 شماره خبر : 2487 https://sobhezagros.ir/short/V0kMJ 0
فرماندار چرام:

فرماندار شهرستان چرام گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات امسال دشمنان داخلی و خارجی را مایوس می کند.

سید عبدالرحمان توفیقیان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» ضمن تقدیر از حضور و شرکت با شور و شعور مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: راز و رمز پیروزی انقلاب را باید در حضور مردم دانست و خوشبختانه مردم ایران اسلامی همچنان پای صحنه های انقلاب هستند.

فرماندار شهرستان چرام افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن یک نمایش بزرگ از اقیانوس بی نهایت عشق، علاقه و ارادت به آرمان های امام و انقلاب است که مردم ما مانند سال های گذشته نشان دادند که در مسیر انقلاب و دفاع از آرمان های نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهرستان چرام پرشور تر از همیشه برگزار شد، عنوان کرد: رمز و راز بقاء انقلاب را باید در حضور و پیوستگی و همبستگی مردم با آرمان های امام (ره) دید بنابر این است که بعد از 45 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و امروز در طلیعه چهل و پنجمین سالروز پیرزوی این نظام الهی همچنان شاهد هستیم که مانند سال های قبل و دوره های اولیه شکل گیری انقلاب مردم در صحنه های انقلاب حضور و مشارکت دارند.

توفیقیان افزود: با وجود جو مسمومی که بیگانگان در بستر فضای مجازی ایجاد کرده بودند تا مردم را از این نظام و انقلاب نا امید کنند اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال مشت محکم دیگری بر دهن یاوه گویان و نوکران غرب و استکبار بود.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت شهرستان چرام همیشه در صحنه های مختلف انقلاب پیش قدم هستند، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات امسال دشمنان داخلی و خارجی را مایوس می کند.

توفیقیان با بیان اینکه همه بستر های برگزاری انتخابات سالم در شهرستان فراهم شده است، ادامه داد: مردم شهرستان آماده اند با حضور خود در انتخابات 11 اسفند امسال بار دیگر حمایت خود را از نظام و انقلاب به نمایش بگذارند و با حضور حداکثری در انتخابات حماسه دیگری خلق کنند.
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار