رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-03 09:30 شماره خبر : 7434 https://sobhezagros.ir/short/V0rk5 0
صبح زاگرس گزارش می دهد؛

جو ورزشگاه شهدای نفت گچساران یکی از برگ برنده های نفتی ها مقابل حریفان بود که تا دو ماه دیگر هم از دست رفته و بازی در ورزشگاه های دیگر استان ها نمی تواند آنرا برگرداند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» تیم نفت و گاز گچساران نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در آخرین بازی هفته سوم لیگ یک فوتبال کشور در ورزشگاه «غدیر اهواز» میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود. هدایت نفتی‌ها با «داریوش یزدی» و هدایت تیم شیرازی نیز با «پیروز قربانی» سرمربی فصل گذشته نفتی‌ها بود.

نفت و گاز گچساران که بازی اول خود را برده بود باهدف تداوم بردهای بیشتر وارد این میدان شد و در سمت مقابل فجر سپاسی نیز به چیزی جز پاره نشدن نوار بردهایش فکر نمی‌کرد که درنهایت این تیم شیرازی بود که توانست با یک گل، سه امتیاز حیاتی دیگر کسب کند.

حسرت بزرگ نفتی‌ها برای میزبانی در گچساران+ تصاویر

نفت و گاز گچساران با مصدق دریس، احمد جنادله، علی حدادی‌فر، محمد مهدی‌پور، روزبه آروانه، سعید کریمی، احمد داغری، جلیل پناهی، سهیل دلفیه فرد، امیر مقداد مالکی، حسین بهرامی وارد زمین مسابقه شدند و پیروز قربانی نیز فجر شهید سپاسی شیراز را با علی غلام زاده، محمد آژیر، میثم مرادی، علی نبی زاده، سینا شاه‌عباسی، امیر طاهر، علی نجفی، امیرمحمد منصف، رضا امانی نژاد، یوسف کی‌شمس و حسین شهابی به میدان رقابت فرستاد.

بنابراین شاگردان داریوش یزدی در شبی که مستحق شکست نبودند، دومین باخت متوالی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه کردند و با کسب سه امتیاز از سه دیدار در رده سیزدهم جدول این فصل از رقابت‌ها قرار گرفتند.

این در حالی است که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل خاک‌برداری و احیای زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و همچنین جهت استانداردسازی و توسعه این ورزشگاه باید دیدارهای خانگی‌اش را در خارج از استان برگزار کند که همین موضوع مشکلات بسیاری را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم به همراه داشته است.

حسرت بزرگ نفتی‌ها برای میزبانی در گچساران+ تصاویر

داریوش یزدی، سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص هم گفت: این فصل دو بازیکن به خدمت گرفتیم که یکی از لیگ برتر و یکی هم از لیگ یک فوتبال کشور، البته باشگاه نفت و گاز گچساران تا این ساعت کارت بازی برای این بازیکنان صادر نکرده است و 11 روز هم از آمدنشان به این تیم می‌گذرد.

وی افزود: تمام تیم‌ها به دنبال این هستند که یک بازیکن خوب را ظرف حداقل زمان ممکن به تیمشان اضافه کنند تا کمک‌کار تیمشان شود؛ اما بعد از گذشت این مدت همچنان نتوانسته‌ایم از این بازیکنان استفاده کنیم و باشگاه هنوز اقدامات لازم در این خصوص را انجام نداده است.

یزدی تصریح کرد: البته پاسخ با بنده نیست! و سؤال بنده از مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران این است که چرا این اتفاق هنوز نیفتاده و چرا کمک به جریان تیم نمی‌شود؟ لذا این کمک کردن می‌تواند برای خود مجموعه باشگاه نفت و گاز گچساران خوب باشد.

حسرت بزرگ نفتی‌ها برای میزبانی در گچساران+ تصاویر

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: اگر داریوش یزدی به‌عنوان سرمربی است و تلاش دارد شرایط بهتری فراهم شود برای کل مجموعه خواهد بود ما شرایطی را به باشگاه جهت برگزاری اردوها و برنامه‌ها ارائه دادیم اما عملیاتی نشد.

وی ادامه داد: بنابراین در توضیح اینکه چرا این اقدامات هنوز رقم نخورده است باید توجه کرد که الآن یک معضل بزرگ داریم و قبل از اینکه به رقابت‌ها ورود کنیم با مجموعه مدیریت باشگاه صحبت کردم و معضل بزرگ این است که بازی‌های خانگی تیم نفت و گاز گچساران به خاطر استانداردسازی ورزشگاه شهدای نفت خارج از خانه برگزار می‌شود و حتی وقتی‌که میزبان هستیم باید خارج از استان بازی کنیم.

یزدی بیان کرد: انتظار این است که مسئولان و مجموعه مدیریتی باشگاه نیز تمهیداتی در نظر بگیرند که این رفت‌وآمدها به ما ضرر نزنند، الآن در هر سه بازی گذشته توان بازیکنانمان از دقیقه 75 به بعد کم شد و بنده علت اصلی را خستگی راه و مسافت می‌دانم.

حسرت بزرگ نفتی‌ها برای میزبانی در گچساران+ تصاویر

سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در صحبت‌های گذشته اعلام کردم که 15 ساعت تا کرمانشاه سفر کردیم و همین مقدار مسافت هم برگشت داشتیم و قطعاً این تیم 72 ساعت ریکاوری نیاز دارد اما این مهم اتفاق نمی‌افتد و مجدداً باید در مسیری دیگری برای مسابقه بعدی قرار بگیرم. واقعاً این موضوعات به ما لطمه زده است و انتظارم از مسئولان باشگاه این است که هر چه زودتر مشکلات مرتفع شوند که متأسفانه تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

بااین‌حال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از زمان شروع مسابقات جام آزادگان، درگیر انتخاب ورزشگاه برای دیدارهای خانگی بوده‌ و این موضوع خود مشکلات زیادی را به وجود آورده است و در شرایطی که نفتی‌های گچساران حالا با معضل آماده نبودن ورزشگاه‌ شهدای نفت مواجه هستند به‌نوعی از حمایت هواداران هم محروم شده‌اند.

محرومیت از حمایت هواداران در این فصل از رقابت‌ها روی عملکرد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تأثیر زیادی گذاشته و فوتبال گچساران را از یک نعمت بزرگ محروم کرده است بااین‌حال جو ورزشگاه شهدای نفت گچساران یکی از برگ برنده‌های نفتی‌ها مقابل حریفان بود که تا دو ماه دیگر هم ازدست‌رفته و بازی در ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها هم نمی‌تواند آن را برگرداند.

حسرت بزرگ نفتی‌ها برای میزبانی در گچساران+ تصاویر

گفتنی است تیم‌های فجر شهید سپاسی، پیکان، صنعت نفت آبادان، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، شهر راز شیراز، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، سایپا، پارس جنوبی جم، مس سونگون، مس کرمان، نفت و گاز گچساران، پالایش نفت بندرعباس، داماش گیلان، نیروی زمینی، نفت مسجدسلیمان، شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال حضور دارد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار