رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/13 Friday - 2024 04 October الجمعة ، 1 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
امام جمعه موقت باشت:

حزب‌الله همیشه پیروز است و هر کسی حزب‌الله را یاری کند در دل کفر رعب و وحشت ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی شهرستان باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حبیب‌الله بلادی در خطبه اول گفت: یکی از اصول انسانی رسیدن و انسانیت، جوانمردی یعنی وفادار به حق،گریزان از ظلم و ستم،صبر بر طاعت الهی و گذشت از خطای دیگران است.

امام جمعه موقت شهرستان باشت بیان کرد: خیلی از ناراحتی‌ها، معضلات و مشکلات از بی‌صبری به وجود می‌آید، کسی که صبر و گذشت داشته باشد باعث سرافرازی و پیروزی است ، زیبایی‌های صبر و گذشت را در کربلا زیاد شنیدیم و این جوانمردی است.

بلادی در خطبه دوم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی مطرح کرد: کسانی که ولی آنها خدا و رسول‌الله باشد در هر لباس و شخصیتی باشد، حزب‌الله است و حزب‌الله همیشه پیروز هست هر کسی حزب‌الله را یاری کند در دل کفر رعب و وحشت ایجاد می‌کند. 

وی بیان کرد: آرامش و امنیتی که داریم مرهون از خود‌گذشتگی‌های نیروهای انتظامی است. با حمله بی سابقه طوفان‌الاقصی هیمنه اسرائیل در هم شکست و لازم بود کاری انجام می‌شد درحالی که عملیات غرور‌آفرین وعده صادق‌۲ نیروهای مسلح ایران باعث شادی و غرور همه مردم و مسلمانان جهان شد. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار