رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-07 09:36 شماره خبر : 3224 https://sobhezagros.ir/short/NYK62 0
امام‌جمعه موقت یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس:

امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: این جنایت‌های که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد نمی‌تواند اراده پولادین فلسطینیان را از بین ببرد و با این جنایات افول رژیم صهیونیستی نزدیک است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی صالح موسوی اعظم در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» درخصوص جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به بیمارستان شفا در غزه و تجاوز به زنان فلسطینی در این بیمارستان بیان داشت: این اعمال فجیعی که رژیم منحوس، پلید و کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایت‌کار در غزه انجام می‌دهند، دل هر انسان را به درد می‌آورد.

وی گفت: آمریکا در سراسر جهان خود محورترویج شرارت و جنایت است، همچنین رژیم صهیونیستی که سال‌هاست به مردم فلسطین ستم می‌کند،ولی این ظلم ها باعث نمی‌شود که مردم مؤمن و معتقد فلسطین از اراده اشان کاسته شود، بلکه آن‌ها را نسبت به ناموس، شرافت و سرزمین مادری خود مقاوم‌تر می‌کند.

امام‌جمعه موقت شهر یاسوج افزود: جنایت‌های این رزیم وحشی برای همه مردم دنیا ثابت‌شده است و لذا ما می‌بینیم از زمان حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه، مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به رفتارهای وحشیانه این رژیم در حال راهپیمایی و محکومیت این جنایت‌ها هستند.

 وی ادامه داد: این جنایت‌های که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد نمی‌تواند اراده پولادین فلسطینیان را از بین ببرد، بلکه استقامت و پایداری آن‌ها در برای ناموس و سرزمینشان بیشتر خواهد شد.

موسوی اعظم عنوان کرد: در عالم واقع این ضعف و ناتوانی عالم یهود را نشان می‌دهد که دست به چنین جنایت‌های غیرانسانی می‌زد و پیام خوی وحشیگری این رژیم کودک کش را برای همه آزادگان جهان ارسال می‌کند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج ابراز داشت: ما می‌بینیم از زمان حمله این رژیم به غزه، حمایت‌های مردم کشورهای سراسر جهان از مردم مظلوم فلسطین چند برابر شده است.

وی خاطرنشان کرد: جنایت‌های که در غزه صورت می‌گیرد دست این رژیم را برای سراسر جهان آشکارتر می‌سازد.

موسوی اعظم بیان داشت: حمله به بیمارستان‌ها و تجاوز به زنان رفتارهای غیرانسانی است که نه‌تنها اراده‌های پولادین مردم فلسطین را از بین نمی‌رود، بلکه بر اراده‌های این مردم شجاع می‌افزاید و نسبت به هدفی که دارند مقاومت‌تر خواهند شد.

 وی افزود: مردم فلسطین مردمی ناموس‌پرست و معتقدی هستند، لذا با همه مشکلاتی که دارند بهانه نمی‌آورند و کودکان نیز روزه می‌گیرند.

امام‌جمعه مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: مردم فلسطین وقتی دارای چنین اراده‌هایی هستند، قطعاً از ناموس و شرافتشان نیز بیشتر دفاع خواهند کرد.

وی عنوان کرد: این جنایت طوری است که همه انسان‌ها دارای باور را درصدد انتقام برمی‌تابد،همچنین این رژیم آن‌قدر دارای افکار شیطانی است که آب را نیز بر روی این مردم بی‌دفاع قطع کرده است.

موسوی اعظم خاطرنشان کرد: این‌ اعمال غیرانسانی که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند باعث می‌شود هرکسی که غیرتی نسبت به مسائل ناموسی داشته باشد، رگ غیرتش به جوش آید و تنفرش از این رژیم جعلی بیشتر شود.

وی ادامه داد: مطمئناً این رفتارها باعث دلسردی مردم فلسطینی  نمی‌شود، بلکه اراده‌های پولادین این افراد را بیشتر و افزون‌تر می‌کند.

امام جمعه موقت مرکز استان بیان داشت: حاکمان سازش‌کار عرب از صهیونیست‌ها بی‌غیرت‌تر هستند و همراه با صهیونیست‌ها دست‌هایشان به دلیل بی‌تفاوتی نسبت به مسئله فلسطین آغشته به خون مردم بی‌گناه غزه است.

موسوی اعظم گفت: آن‌هایی که باور قلبی به معاد و آخرت ندارند خود را در برابر آمریکا ذلیل و خار می‌دانند و بهترین لقب را نیز ترامپ جنایت‌کار به آن‌ها داد.

وی ادامه داد: ترامپ از این کشورها به‌عنوان گاو شیرده نام‌برده است ازجمله این کشورها می‌توان به عربستان، امارات و مصر نام برد، مصری که گذرگاه مرزی را بر روی مردم مظلوم فلسطین بسته است.

موسوی اعظم خاطرنشان کرد: این رگ بی‌غیرتی که در این کشورهای عربی به وجود آمده است به خاطر ترس از آمریکا است و قطعاً در پایان آن‌ها شکست خواهند خورد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج اذعان کرد: جا دارد اینجا از مردم غیور و شجاع یمن درود بفرستیم که یادگاران مالک اشترعلی (ع) هستند و امروز شاهد هستیم با رشادت‌های که در دریا از خود نشان داده اند هیمنه آمریکا را درهم شکسته اند و کشتی‌های آن‌ها را هرروز موردحمله قرار می‌دهند که این موضوع بر اقتصاد آمریکا و اسرائیل تأثیر منفی گذاشته است.

وی در پایان بیان داشت: وقتی غیرت و شرافت یمنی‌ها را می بینیم، شکست و رسوایی سران عربستان، امارات و مصری‌ها را می‌توانیم احساس کنیم که چگونه ذلیل‌شده‌اند و بر روی همه ظلم‌های که به مردم فلسطین می‌شود چشم‌پوشی می‌کنند.

 


 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار