رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-14 10:56 شماره خبر : 1952 https://sobhezagros.ir/short/VWPBo 0
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد:

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: دشمنان حق دارند از شهید سلیمانی کینه داشته باشند چون حاج قاسم کمر آنها را شکست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم چهارمین سالگرد سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به جنایت تروریستی کرمان اشاره داشت و بیان کرد: جنایت هولناک دیروز کرمان منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیزمان به دست مستکبران عالم اتفاق افتاد را به همه آزادگان جهان تسلیت می‌گوییم.

حاج قاسم نقشه‌های دشمن در منطقه را خنثی کرد

وی افزود: کسی که تمام نقشه‌های مستکبران عالم را به هم‌ریخت حاج قاسم سلیمانی بود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دشمنان به دنبال این بودند که کشورهای اسلامی را پاره‌پاره کنند و آن‌کسی که در میدان توانست باقدرت جلو آن‌ها بایستد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

داعش ساخته خود غرب بود
 حسینی عنوان کرد: تمام شهرهای سوریه به دست داعش ویران‌شده و این داعش که خودساخته شده غرب بود، تا توانست ویرانی به بار آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: این‌ها سوریه را ویران کردند و دشمن به دنبال این بود که سوریه تجزیه شود و هرکسی که توان مقابله با اسرائیل را داشت به دنبال ویرانی آن بودند.

 

هدف دشمن با ایجاد داعش ضربه زدن به ایران بود

وی ادامه داد: در عراق هر چیزی جلو آن‌ها بود ویران کردند و البته همه این‌ها به دنبال هدف اصلی یعنی ایران بودند.

 حسینی عنوان کرد: ما در لیبی اشتباه کرده‌ایم و در سوریه و عراق این اشتباه را تکرار نکردیم.

وی افزود: داعش این‌همه سلاح در اختیار داشت اما یک تیر هم به سمت اسرائیل شلیک نکرد.

 

حاج قاسم کمر دشمن را شکست

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: دشمنان حق‌دارند از شهید سلیمانی کینه داشته باشند چون حاج قاسم کمر آن‌ها را شکست.

وی افزود: دیروز دیدید زنان و کودکانی که در کرمان غرق خون بودند و به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی یک مکتب است و این مکتب باید با آمریکا و رژیم صهیونیستی خبیث مقابله کند همچنین باید از اسلام و تمام ارزش‌های اسلامی، ملی و دینی و سرزمین و ناموس ایران دفاع کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: اگر داعش با خاک ما می‌رسید کشتارهای و تجاوز به نوامیس زیادی به بار می‌آورد و آن‌هم  داعشی بود که خود غربی‌ها آن‌ها را به وجود آوردند.

حسینی گفت: شهید سلیمانی و همه شهدا امروز چه منزلتی در پیشگاه خداوند دارند،مرتبه آن‌ها پیش خداوند بزرگ بالاتر است.

 

نگذارید جای شهید و جلاد عوض شود

وی گفت: نمی‌شود جای شهید و جلاد را عوض کرد درحالی‌که برخی‌ها به‌جای پشتیبانی از حق، طرف معاویه را می‌گیرند.

حسینی افزود: کسانی که خیانت می‌کند و به‌جای پشتیبانی از حق طرف ظالم را می‌گیرند قطعاً در جهنم خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به این موضوع که نشان باید به زندگی پس از مرگش افتخار کند، ادامه داد: ما باید به‌گونه‌ای زندگی کنیم که بعد از مرگ باافتخار بهشتی شویم.

 

در جنگ ترکیبی دشمن باید با بصیرت حرکت کنیم

وی گفت: ما امروز در حال جنگ با دشمن هستیم جنگی ترکیبی که روانی، اقتصادی و نظامی است و در این فضا اگر ما بصیرت نداشته باشیم و اگر در مسیر جمهوری اسلامی حرکت نکنیم حتماً می‌بازیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: کسی که امروز گوش‌به‌فرمان امام زمان(عج) نباشد و حمایت از مظلوم نکند همچنین از غزه و مردم مظلوم آن حمایت نکند، این فرد قطعاً طرف دشمن رفته است و آخرتی خوبی در پیش ندارد.

حسینی  گفت: ما طرفدار راه شهیدان هستیم و ما طرفدار فلسطین و آزادی قدس هستیم و با آمریکا این استکبار جهانی دشمن هستیم.

 

دشمن امروز از زائران حاج قاسم سلیمانی هراس دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان عنوان کرد: آن‌هایی که فکر می‌کنند با به شهادت رساندن زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این راه متوقف می‌شود کور خوانده‌اند و مطمئن باشند تا ظهور امام زمان (عج) ما پای انقلاب خواهیم بود و برای این انقلاب خون‌خواهیم داد.

وی اذعان کرد: پیروزی‌های زیادی نصیب این ملت شده است و مطمئناً می‌دانند که زورشان به شیر مردان این سرزمین نمی‌رسد و دست به این اقدامات بزدلانه می‌زنند.

 

دشمن قدرت مقابله با شیر مردان و زنان ایرانی را ندارد

حسینی  در پایان گفت: آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که قدرت مقابله با ملت بزرگ ایران ندارند و دست به اقداماتی ناجوانمردانه مثل حادثه کرمان می‌زنند.

 

 

انتهای خبر/ک

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار