رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده سپاه فتح مطرح کرد:

فرمانده سپاه فتح گفت: کهگیلویه و بویراحمد در عرصه تولید محتوای دیجیتال در فضای مجازی از استان های پیشرو در سطح کشور است.

به گزارش صبح زاگرس، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع بزرگ جوانان فعال مجازی و نقش آفرین در گام دوم انقلاب  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اهداف و چشم انداز انقلاب اسلامی را تبیین کردند، گفت: در منشور گام دوم انقلاب اسلامی حضرت آقا هفت بند را صادر کردند که مخاطب آن جوانان است و در محتوای آن دولت، مجلس، و قوه قضاییه مسئولیت دارند.


سردار حمید خرم دل با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب در ابتدا علم و پژوهش را مطرح می کنند و به جوانان در این راستان دستور می دهند، گفت: در بند اول علم و پژوهش و در بند بعدی معنویت است؛ در دنیای فعلی برای قدم علم کردن در مقابل دشمنان باید به سلاح علم و پژوهش مجهز بود.


وی با بیان اینکه استان امروز در عرصه تولید محتوای دیجیتال در فضای مجازی از استان های پیشرو است، گفت: فعالان مجازی استان ما با تولید محتواهای از جمله عکس نوشته، کلیپ، انیمیشن، بازی و نرم افزارهای موبایلی خوش درخشیدند و عالمانه و عاقلانه گام برداشتند.


سردار خرم دل گفت: در هسته ای و پزشکی پیشرفت های چشمگیری مشاهده شد و چشم انداز آن توسط رهبری معظم انقلاب تبیین شد و در این راستا باید حرکت کرد.


وی گفت: معنویت در بیانیه گام دوم انقلاب یعنی ایثار، از خودگذشتگی، ایمان و اخلاق؛ در استان ما بحث معنویت و اخلاق عیان و آشکار است همان نکته ای که دشمن در فضای مجازی به دنبال تضعیف آن است و در فضای مجازی باید جوانان آگاه و بصیر باشند از طرفی طبق فرامین رهبری معظم انقلاب جوانان باید عالم، باهوش و بصیر باشند.



سردار خرم دل با بیان اینکه شما جوانان نقش آفرین آینده انقلاب هستید ادامه داد: باید برای انقلاب مطالبه گر و پرسش گر در عرصه های مختلف برای مبارزه با مفاسد، استخدام و عدالت مطالبه گری کنید، رهبری معظم در این بیانیه به ارزش هایی همچون استقلال و آزادی تاکید دارند زیرا دشمن برنامه دارد حریت و آزادی را از ما بگیرد، ما باید به این باور برسیم همه دنیا، اروپا و آمریکا نیست و برخی فکر می کنند وقتی صحبت از ارتباط با دنیا می شود منظور آمریکا و اروپا است اما همه دنیا اروپا و آمریکا نیست.


وی تاکید کرد: سه اصل عزت، حکمت و مصلحت از موارد دیگری است رهبری معظم انقلاب تاکید دارند باید در راستای آن حرکت کرد؛ سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه باشد زیرا ما یک کشور مسلمان و تابع دین و ولایت هستیم و دشمنان به دنبال بی هویتی و از بین بردن مظاهر ارزشمند سبک زندگی هستند و شما باید در این رابطه در برابر خانواده و جامعه احساس مسئولیت کنید و شما جوانان استان متناسب با غیرت و مردانگی و لر بودن خود برای ارزش های انقلاب اسلامی و سبک زندگی دینی نقش آفرین باشید.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار