رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانداره سپاه فتح گفت:

فرمانده سپاه فتح در یادواره شمال غرب استان گفت:شهادت جوانان جان برکف این دیار نشان دهنده این است که هر کجا انقلاب اسلامی به مبارزه نیازه دارد جوانان این استان حضور داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛یادواره شهدای عملیات غرب کشور صبح امروز شنبه یک مهرماه در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.


در ابتدای این یادواره بزرگ، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبا خیر مقدم به خانواده شهدا و ایثارگران و حضور مهمانان در این مراسم، گفت: حضور سردار  جلالی، سردار شمس، سردار دقیقی را گرامی میداریم که در این یادواره بزرگ شهدای گرانقدر شمال غرب استان حضور یافتند.

سردار حمید خرم دل با بیان اینکه مدتی پیش تعدادی از پیشکسوتان پیشنهاد برگزاری این جلسه را دادند، گفت: با این پیشنهاد موافقت کردم و افتخار می کنم این جلسه برگزار شد و در این جلسه حضور دارم.

وی گفت: توفیق نداشتیم در جبهه ها شرکت کنیم اما با مشاهده اردوهای راهیان نور و جبهه ها اثر وضعی بر نسل های بعد از دفاع مقدس و نسل امروز مشاهده می شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعری از سعدی شاعر بزرگ و پرآوازه ایران اسلامی گفت: کردستان و شمال غرب قطعه ای از سرزمین ما است و در جغرافیای دفاع مقدس متفاوت از جنوب و سختی های دارد و یکی از دلایل برگزاری این همایش ها به این دلیل است، شهید محمود کاوه، احمد کاظمی، شهید همت و خیلی از شهدا در آن نقطه حضور فعال داشتند.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای دفاع مقدس تا امروز در آن نقطه کشور مرز داری می کنند در طول تاریخ مقدس در شمال غرب ۳۰۳ شهید داشتیم.

وی گفت: در دهه ۶۰، ۷۰ و ۹۰ در این نقطه شهید داشتیم و در مبارزه با پژاک شهید خرم روز، شهید احمدی، شهید سهرابی، شهید جاودانیان و دیگر شهدا را در این نقطه از کشور داشتیم این نشان دهنده این است که هر کجا انقلاب اسلامی به مبارزه نیازه دارد جوانان این استان حضور داشتند ، خروجی چنین جلساتی تقدیم شهدای دهه هفتادی است.

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار