رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-04 14:12 شماره خبر : 1420 https://sobhezagros.ir/short/VwOjV 0
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد؛

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد گفت:آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، خود به‌مثابه یک پیشگویی عظیم است که آینده ملت ایران را بسیار درخشان می‌داند.

ارسلان بی‌نیاز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» بیان داشت: ریشه نفرت مردم ایران از آمریکا در مداخله ظالمانه و تسلط همه‌جانبه  آمریکا بر رژیم شاهنشاهی ودولت‌های پس از دولت محمد مصدق تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

 وی افزود: با نگاهی گذرا می‌توان جنایت‌های استکبار جهانی به فرماندهی کودتای ۲۸ مراد ماه سال ۱۳۳۲ دانست که در جریان اسناد منتشرشده توسط دولت آمریکا، دولت مصدق را با برنامه‌ریزی توسط آمریکا و با اجیر کردن افرادی همانند شعبان بی مخ و عده‌ای دیگر از کودتاچیان ساقط کردند و دولتی کاملاً وابسته به خود را روی کار آوردند، اشاره کرد.

بی‌نیاز ادامه داد: تحقیر ملت ایران و تحمیل لایحه ننگین کاپیتولاسیون و تصویب مصونیت قضایی برای مستشاران خود در ایران که در این لایحه، حیثیت و غیرت ایرانیان را لکه‌دار کردند خود این‌ها نمونه‌ای از خیانت‌های دولت استکباری آمریکا علیه ملت ایران در رژیم ستم‌شاهی پهلوی بود.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان عنوان کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۷ دشمنی‌های آمریکا به دلیل از دست دادن منافع خود در ایران دوچندان شد.

 وی ادامه داد: ماجرای حمله آمریکا به صحرای طب که معجــزه الهی طوفان شن در آن حادثه کاملاً هویدا شـد و موجب شکست مفتضحانه نیروهای آمریکایی شد از دیگر خیانت های آمریکا به ملت ایران بوده است.

بی نیاز ادامه داد: همچنین  تحریم های اقتصـادی، تحریک و حمایت از صدام و آغاز جنگ ۸‌ساله علیه ملت ایران، حمایت و پشتیبانی از نیروهای ضدانقلاب، توقیف اموال و دارایی‌های ملت ایران در آمریکا از دیگر خیانت ها بوده که میتوان به آن اشاره کرد. 

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد اذعان کرد: انهدام هواپیمای مسافربری ایران که جنایت‌کار بودن آمریکا را برای جهانیان هویدا ساخت، مخالفت با استفاده‌ی صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته‌ای، به راه انداختن فتنه سال‌های 78، ۸۸ که این موارد، گوشه‌ای از جنایت‌های دولت آمریکا علیه مردم ایران بود که به برخی از موارد به‌صورت گذرا اشاره شد.

وی اذعان کرد: البته این پایان کار نبود و دولت آمریکا به طرح‌ریزی جنگ ترکیبی در سال ۱۴۰۱ با استفاده از سلطنت‌طلبان فراری، منافقین کوردل همچنین سلبریتی های خودفروخته دست به یک جنگ تمام‌عیار به ملت ایران زدند که با عنایت پروردگار و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و پشتیبانی ملت بزرگ ایران ازجمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است بازهم شکستی دیگر در پرونده آمریکا در مقابل ملت ایران ثبت شد.

بی‌نیاز بیان داشت: امام راحل که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، خود به‌مثابه یک پیشگویی عظیم است که آینده ملت ایران را بسیار درخشان و دشمنان این ملت بزرگ ایران را افرادی ناتوان می‌داند، که با این‌همه توطئه هیچ غلطی نتوانستند بکنند و نظام اسلامی بااقتدارتر از گذشته و باقدرت و صلابت در مسیر توسعه و عدالت گام برمی‌دارد.

 انتهای خبر/

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار