رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-01-14 14:17 شماره خبر : 3363 https://sobhezagros.ir/short/4kjqQ 0
درگفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت: حمله و جنایات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران شد، قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

 حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، در خصوص حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه گفت: اگر چه دلایل دست‌زدن رژیم صهیونیستی به این جنایت منفعلانه باتوجه‌به بن‌بست بی‌سابقه‌ای که این رژیم پس از ۷ اکتبر و عملیات طوفان الاقصی در ابعاد داخلی و خارجی در آن گرفتار شده، قابل‌درک است اما نمی‌توان به تأثیر این رخداد در تغییر معادلات مربوط به‌مواجهه ایران با گستاخی غیرقابل‌بخشش این رژیم نیز بی‌توجه بود.

 رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت: اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق یکی دیگر از جنایات این رژیم سفاک را برای همه جهانیان آشکار کرد.

 وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در بحث اقدام متقابل در خصوص این جنایت را حق مسلم خود خواهد دانست و در زمان و مکان مناسب پاسخی درشان خواهد داد.

 دهقان گفت: عناد و کینه‌توزی سردمداران این رژیم غاصب از حملات غافلگیرانه طوفان الاقصی باعث شده است تا رژیم صهیونیستی دست به هر اقدام جنایت‌کارانه برای سرپوش‌گذاشتن به شکست تاریخی خود در برابر حملات جبهه مقاومت اسلامی در غزه بزند.

 وی افزود: پیام روشن ایران به امریکا از طریق سفارت سوئیس به امریکایی‌ها و نقش روشن امریکایی‌ها در حمایت از این رژیم و اقدام جنایت‌کارانه آن در حمله کنسولگری ایران به‌خوبی ارسال شد و امریکا نیز باید تاوان سختی نیز در این حوزه بدهد.

 رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: جامعه دانشگاهی و دانشجویی کشور این اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی را محکوم و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفته و خواستار انتقامی سخت از این رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

 انتهای خبر

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار