رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
صبح زاگرس گزارش می‌دهد:

چندین هفته است که شکستگی لوله آب و فاضلاب در خیابان شهیدان جوادی و ضرغامی شهر لنده مشاهده می‌شود؛ اما اقدامی برای رفع آن صورت نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در ادامه پیگیری سوژه‌های مردمی این بار ساکنین خیابان شهیدان جوادی و ضرغامی در خصوص شکستگی لوله آب شرب که بیش از ۲۰ روز است باعث هدر روی آب و مشکلاتی در تردد شهروندان ایجاد کرده است را مطالبه کردند.

ادارات خدمات‌رسان حجم زیادی از خدمات را روزانه برای شهروندان در دستور کار دارند؛ ولی برخی مواقع به واسطه حجم زیاد مشکلات و کمبود اعتبارات در ارائه خدمات کامل به شهروندان ناتوان می‌شوند که این مهم باید هرچه سریع‌تر حل شود. 

اقبال شفایی از ساکنین این خیابان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: خط لوله آب شرب این خیابان چند سال بود که دائماً از نقطه‌های مختلف به واسطه حجم ترددی که بر روی این خیابان بود می‌شکست.

وی افزود: سال گذشته آب و فاضلاب خط لوله را به طور کامل تعویض کرده است؛ ولی متأسفانه بیش از ۲۰ روز است دوباره دچار شکستگی شده است.

شفایی گفت: متأسفانه به واسطه حجم خروجی آب و تردد خودروها باعث پاشیده شدن آب به عابران پیاده می‌شود که همین مسئله نیز باعث گلایه شده است.

وی در ادامه گفت: انتظار داریم که مسئولان آب و فاضلاب شهرستان هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

یکی دیگر از شهروندان در خصوص مشکلات این خیابان گفت: این خیابان چون به مرکز شهر متصل است تردد بسیار زیادی روزانه در آن صورت می‌گیرد که همین امر باعث شکستگی مداوم خط لوله می‌شود.

روزه قنبری گفت: انتظار داریم مسئولان آب و فاضلاب شهرستان لنده نسبت به رفع شکستگی در این خیابان و سایر خیابان‌های شهرلنده اقدام نمایند. 

کلیپ را می‌توانید مشاهده کنید؛

دانلود
1403-07-12 11:17 شماره خبر : 7674 https://sobhezagros.ir/short/4QYBy 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات