رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت

جاده روستایی چشمه دره در باشت خاکی است و در فصل زمستان صعب‌العبور می‌شود و این مشکل سبب شده است تا اهالی روستا چشم انتظار اقدام راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» توسعه راه‌های روستایی سبب ترددی امن و آسان به مراکز درمانی، خدمات، عمرانی و شهری می‌شود و این راه‌ها می‌شود.

راه‌های روستایی در سالیان اخیر موردتوجه متولیان قرار گرفته است و طبق اظهارات مطرح شده تمامی راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار تا پایان مدت ۴ساله آسفالت می‌شود و این آسفالت نقش مهمی در خدمت‌رسانی به روستاییان خواهد داشت.

در کنار تلاش‌های صورت‌گرفته اما مناطق روستایی همچنان بدون آسفالت باقی‌مانده‌اند و چشم‌انتظار متولیان برای توسعه این راه‌ها هستند تا علاوه بر حل معضلات تردد سخت، روند خدمت‌رسانی به‌صورت مطلوب‌تر دنبال شود.

بر اساس آمارهای مطرح شده در سال گذشته حدود ۵۲ درصد راه‌های روستایی استان آسفالت شده است  و ۴۸ درصد دیگر باقی‌مانده است و این راه‌ها نیازمند توجه ویژه متولیان از جمله راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، فرمانداران و بخشداران و دهیاران برای شناسایی و حل مشکل است

دراین‌رابطه جاده روستایی چشمه دره از توابع شهرستان باشت این روزها وضعیت مناسبی ندارد و اهالی این روستا گلایه‌های خود را در خصوص نبود آسفالت در فصل زمستان در روزهایی که بارندگی شدید  ‌می‌بارد مطرح کردند و خواستار حل مشکل شدند.

این جاده در روزهای منجر به بارندگی صعب‌العبور می‌شود و راه‌های ارتباطی روستا مسدود می‌شود تا روستاییان منتظر اقدام جدی مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باشند.

انتهای خبر/

دانلود
1402-09-27 21:27 شماره خبر : 1745 https://sobhezagros.ir/short/V9RnN 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات