رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده خبرداد:

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده از ثبت‌نام بدون آزمون با سوابق تحصیلی در ۳ رشته مشاوره، حسابداری و روان‌شناسی در این دانشگاه خبرداد.

حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس گفت: دانشگاه یکی از مهم‌ترین ارکان تولید علم در کشور است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی در کشور است که به‌واسطه پشتوانه علمی که دارد سالانه حجم زیادی از استخدامی‌ها از فارغ‌التحصیلان است دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت: این دانشگاه به‌منظور ارائه خدمات علمی به کسانی که قصد ادامه تحصیلی در مقطع کارشناسی بدون آزمون و با سوابق تحصیلی دارند دانشجو می‌پذیرد.

دهقان تأکید کرد: دانشگاه پیام‌نور لنده در ۳ رشته کارشناسی مشاوره، حسابداری و روان‌شناسی دانشجو می‌پذیرد که متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از تاریخ ۳۱ مردادماه تا تاریخ ۴ شهریور ما با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: تحصیل ارزان‌قیمت و دردسترس‌بودن دانشگاه در محل سکونت فرد ازجمله محاسن ویژه این دانشگاه در سطح شهرستان است که شهروندان می‌توانند هرچه سریع‌تر ثبت‌نام کنند.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار