رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-09 13:32 شماره خبر : 3284 https://sobhezagros.ir/short/VdKxw 0

استفاده از بادیگارد یا حتی برخی پیمانکاران نمی‌تواند موجب تحکیم ارتباط دلی مردم با مسئولان و نمایندگان مجلس شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» رسانه صبح زاگرس در جهت تنویر افکار عمومی و رسالت خود جهت همراهی با مسئولان در برهه‌های زمانی مختلف اقدام به ارائه برخی راهکارهای عملیاتی متناسب با حوزه‌های مختلف می‌کند.

به‌هرحال رسانه به‌عنوان یکی از ارکان اساسی دموکراسی در هر کشوری به شمار می‌رود و به جهت ایجاد واسطه میان مردم و مسئولین این نکات را هر از چند گاهی به سمع و نظر مخاطبانش می‌رساند.

انتخاب محمد بهرامی به‌عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با رویکردهای مختلفی همراه بوده است، یکی از این موارد توجه بیشتر وی به نگاه مردمی و دوری از اربابان قدرت و ثروت بوده است.

اما دراین‌بین گاهی مشاهده شده است، در میان نزدیکان و اطرافیان وی در جهت حضور در مراسمات و برنامه‌های مختلف، برخی افرادی حضور دارند که گاها سابقه درخشانی در بین عموم مردم ندارند.

استفاده از بادیگارد یا حتی برخی پیمانکاران نمی‌تواند موجب تحکیم ارتباط دلی مردم با مسئولان و نمایندگان مجلس شود، اکنون بهرامی نماینده تمام مردم حوزه انتخابیه خود حتی مخالفانش است.

حرکت از رویکردهای نمایشی به سمت واقعی باید در دستور کار وی قرار بگیرد، تعامل مؤثر با رسانه‌ها نیز بعد دیگری از ابعاد کاری وی به شمار می‌رود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

به‌هرحال این رسانه آمادگی دارد ابعاد مختلف خدمت‌رسانی صورت داده‌شده توسط نمایندگان  مجلس شورای اسلامی را با دقت، صحت و سرعت در اختیار مخاطبین خود قرار دهد و امیدوار نواقص دوره‌های گذشته دراین‌بین بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار