رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
به همت قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور صورت گرفت؛

به همت قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهو ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان باشتی تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در راستای طرح ازدواج آسان با حضور امام‌جمعه شهرستان، مسئول گروه جهادی طلایه‌داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان باشت ۴۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند شهرستان باشت توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان باشت در این برنامه گفت: به همت قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت تعداد ۴۰ سری جهیزیه، تحت عنوان رزمایش همدلی به نیابت از شهدا، پویش لبخند نوعروسان در راستای انجام ازدواج آسان به نوعروسان باشتی اهدا شد. 

بیژن شریفی بیان کرد: این سری جهیزیه شامل یخچال، گاز پنج شعله، ماشین لباس‌شویی، قالی، جاروبرقی، اتو و دیگر وسایل آشپزخانه است.

وی گفت: در مجموع در طول سال جاری ۱۰۰ جهیزیه تحویل نیازمندان شده که امیدواریم در راستای این امر خیر نیز ثابت‌قدم باشیم.

مسئول مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه‌داران ظهور استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این برنامه گفت: تهیه و توزیع ۴۰ سری جهیزیه به همت قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور استان و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باشت صورت‌گرفته و در مجموع در سطح استان بیش از ۱۷۰۰ سری جهیزیه در طی ۳ سال توسط این قرارگاه توزیع شده است. 

وی ادامه داد: از شهروندانی که به این اقلام نیاز دارند درخواست می‌شود با مراجعه به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خود درخواست خود را ثبت کنند و طی ۳۰ روزه تحویل نیازمندان خواهد شد.

توزیع ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان باشتی
توزیع ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان باشتی
توزیع ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان باشتی
توزیع ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان باشتی
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار