رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس کمیته امداد باشت خبر داد :

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت از ارائه خدمات‌رسانی و حمایت از ۱۱۶۶ دانش‌آموز در پایه‌های مختلف تحصیلی و ۸۰ دانشجو خبرداد.

لیلا برماس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند گفت: خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد ۲۰۴۹ خانوار است که بیش از ۱۱۶۶ دانش‌آموز در شهرستان باشت از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند که انتظار داریم در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید چشم‌ به‌ راه همت و عنایت خیرین و شهروندان شهرستان باشت قرار گیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: بالغ بر ۷۰ دانش‌آموز یتیم و بی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان باشت حضور دارد که امیدواریم در جشن عاطفه‌ها شاهد حمایت ویژه مردم قرار گیرند.

وی افزود: با تلاش صورت‌گرفته در راستای خدمات حمایتی از دانش‌آموزان و دانشجویان نیز هزینه کمک تحصیلی و پرداخت تسهیلات بلاعوض با همکاری و مشارکت خیرین و کمیته امداد به این دانش‌آموزان پرداخت شده است.


برماس گفت: پرداخت شهریه در سال ۱۴۰۳ تا سقف ۱۶میلیون ریال بلاعوض است و در موارد بیشتر تسهیلات قرض‌الحسنه دانشجویی از مبلغ ۲۵۰‌میلیون ریال در مقطع کاردانی تا ۴۵۰‌میلیون ریال در مقطع دکترا به دانشجویان پرداخت می‌‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید با تأمین منابع اشتغال‌زایی شاهد راه‌اندازی کسب‌وکارهای مختلف برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد باشیم.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار