رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-02 13:57 شماره خبر : 3151 https://sobhezagros.ir/short/en0AK 0
فرماندار چرام مطرح کرد:

فرماندار چرام گفت: ما شعار سال را در مقیاس جغرافیایی منطقه‌ای با توجه به ظرفیت‌های شهرستان، در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، آب و خدمات عمومی پیگیری می‌کنیم.

عبدالرحمان توفیقیان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۳ که مزین است به ماه قرآن و بندگی، ماه مبارک رمضان، به ملت بزرگ ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف و ولایت مدار شهرستان چرام تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

فرماندار شهرستان چرام بابیان اینکه مقام معظم رهبری هرساله در طلیعه آن سال بر اساس ضرورتی منطقی و اقتضائی کاربردی عنوانی بر آن سال می‌نهند، افزود: ازاین‌رو می‌توان گفت سیاست‌گذاری است که از سوی شخص اول مملکت ارائه می‌گردد.

وی ادامه داد: عنوان سال جاری که دربرگیرنده شتاب و سرعت تولید در حوزه‌های مختلف است و از سویی نقش مردم را به‌عنوان پَر پرواز آن معرفی نموده، حاوی جایگاه دولت و مردم درتعاملی دوسویه است.

توفیقیان بابیان اینکه مشارکت مردم اطمینان‌بخش‌ترین رویکرد تولید خواهد بود چراکه از متن نیاز جامعه، انگیزه‌های درونی آن‌ها سرچشمه گرفته و از آن حکایت می‌نماید، اظهار داشت: مادام که دولتمردان به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مردم در عرصه تولید توجه و آن‌ها را لحاظ نمایند، حیات و رونق اقتصادی ناشی از درگیری و حس مسئولیت‌پذیری مردمی تحقق‌پذیر خواهد بود.

وی عنوان کرد: ازاین‌رو سیاست‌های نظام اقتصادی دولت در سال جاری و در تأسی از شعار سال باید تسهیل گر، بسترساز، مانع زدا، برای تحقق امر تولید در جامعه باشد و در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با برون‌سپاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی بیش‌ازپیش زمینه حضور و همراهی سرمایه‌گذاران داخلی و انبوه تولیدات بومی را در صدر سیاست‌ها و اولویت‌های خود قرار دهد.

فرماندار چرام تأکید کرد: ما این مهم را در مقیاس جغرافیایی منطقه‌ای با توجه به ظرفیت‌های شهرستان، در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، آب و خدمات عمومی ضروری می‌دانیم و پیگیری‌های لازم در این رابطه را اعمال می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار