رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-01-06 18:00 شماره خبر : 3233 https://sobhezagros.ir/short/VJqap 0
مدیران و مسئولان استان به گوش؛

برخی مدیران استانی و مسئولان رده‌های مختلف به این مهم پی برده‌اند و اساسا جایگاهی برای غلامرضا تاجگردون در تصمیمات خود متصور نیستند اما وی در تلاش است با ابزار رسانه‌ای برای این مسئله هیاهو ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» بلافاصله پس از اعلام نتایج انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد و اعلام پیروزی غلامرضا تاجگردون در حوزه گچساران و باشت، وی با انتشار تصویری در صفحه مجازی خود خبر از حضورش در سازمان برنامه و بودجه کشور داد.

موضوعی که واکنش‌های مختلفی را در پی داشت، آنچنان که شواهد نشان داد و برخی گمانه‌زنی‌ها در این خصوص وجود داشت، وی خبری از نتایج و دستاوردهای خود در این بازدید به اطلاع مخاطبینش نرساند.

جبهه مقابل تاجگردون در مجلس آینده که اکثریت آن را نمایندگان فعلی مجلس تشکیل می‌دهند، به‌شدت با حضور مجدد تاجگردون در مجلس مخالفت می‌کنند، تا جایی که بیان داشته‌اند وی در صورت تایید اعتبارنامه که کاری مشکل به نظر می‌رسد، هرگز به جایگاه قبلی خود در مجلس دست پیدا نمی‌کند.

به هر حال تاجگردون در ادوار گذشته با استفاده از ریاست خود بر کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق توانسته بود نفوذ زیادی بر روی وزرا برای دخل و تصرف در حوزه انتخابیه خود و انتصاب مدیران و برخی رویکردهای دیگر داشته باشد.

از طرفی همراهی حداکثری دولت با وی نیز مزید بر علت شده بود، اما اکنون او به خوبی می‌داند هر دو امتیاز این مسئله را از دست داده است و دیگر به هیچ وجه نمی‌تواند رویکرد سابق را در پیش بگیرد.

مجلس که طی ۴ سال اساسا همراهی با وی نخواهد داشت و حدود یک‌سال و اندی نیز از عمر دولت فعلی مانده است که دیدگاه سیاسی مخالف دیدگاه سیاسی وی دارد، و عملا در ادامه اگر همین دولت بر سر کار باشد که احتمال بالایی دارد، قاعدتا نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.

در این بین برخی مدیران استانی و مسئولان رده‌های مختلف به این مهم پی برده‌اند و اساسا جایگاهی برای وی در تصمیمات خود متصور نیستند اما وی در تلاش است با ابزار رسانه‌ای برای این مسئله هیاهو ایجاد کند.

شگرد همیشگی غلامرضا تاجگردون استفاده از ابزار رسانه ای خود است که البته کمی نخ‌نما شده است و دیگر قدرت سابق را ندارد و استراتژی او به‌روز نشده است.

باید دید طی ماه‌های آتی سرنوشت تاجگردون به چه سمتی رقم خواهد خورد، آیا ادامه حیات سیاسی تاجگردون توسط نمایندگان مجلس به حداقل خود می‌رسد یا اساسا وی دیگر فرصت حضور در مجلس را پیدا نمی‌کند؟ 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار