رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-21 15:05 شماره خبر : 4052 https://sobhezagros.ir/short/VpRdj 0
رئیس امور عشایر بهمئی مطرح کرد:

تکاپوی اداره امور عشایر شهرستان بهمئی در فصل بهار جهت کوچ به مناطق عشایری شهرستان شروع شده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» اداره امور عشایر شهرستان بهمئی در جهت فصل کوچ عشایر فعالیت‌های خود را برای خدمات‌رسانی به این قشر آغاز کرد.

روح‌اله شجاعی رئیس امورعشایر شهرستان بهمئی گفت: در دوماهه‌ نخست سال ۱۴۰۳ پروژه‌های بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان بهمئ جهت تسهیل عبور و مرور ۷۹۰ خانوار عشایری شهرستان در دستور کار اداره امور عشایر قرار گرفت.

شجاعی گفت: مهمترین جاده‌های عشایری شهرستان به‌خصوص در مناطق سردسیری و ییلاقی بازگشایی و مرمت شده است.

وی افزود: با تلاش و حمایت اداره کل امور عشایر استان و توجه ویژه‌ مدیر کل محترم و فرماندار شهرستان بهمئی تاکنون ۱۵۰ کیلومتر راه عشایری شهرستان بازگشایی، تسطیح و چاله‌زدایی شده و امید است تا رسیدن به نقطه‌ مطلوب و بازگشایی تمام راه‌های عشایری شهرستان این پروژه ادامه یابد.

شجاعی ادامه داد: مهمترین مشکل عشایر دسترسی نامناسب به راه‌های مال رو است و با حل مشکل راه‌های عشایری به‌عنوان اولین زیرساخت توسعه بقیه مشکلات عشایر از قبیل دسترسی به آموزش، بهداشت و خدمات عمومی و رفاهی مرتفع می‌شود.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان بهمئی در ادامه افزود: میزان اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل و بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان تامین اعتبارشده و تاپایان فصل کوچ عشایر اواخر شهریور ۱۴۰۳ دستگاه‌های راهسازی و عوامل اجرایی اداره امور عشایر شهرستان بهمئی در کنار عشایر کوچ رو حضور دارند و علاوه بر بازگشایی ،تامین آرد و آبرسانی سیار به عشایر هم انجام می‌شود. 

 

انتهای خبر/

تأمین آرد و آب‌رسانی به عشایر بهمئی
تأمین آرد و آب‌رسانی به عشایر بهمئی
تأمین آرد و آب‌رسانی به عشایر بهمئی
تأمین آرد و آب‌رسانی به عشایر بهمئی
تأمین آرد و آب‌رسانی به عشایر بهمئی
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار