رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
عکس نوشته‌های بیست و چهارم مهرماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس‌نوشته‌های خود به بی‌آبی روستای دره ماری شبلیز از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا اشاره دارد که تأمین آب شرب مردم این روستا را به ستوه آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» بسیج سازندگی سپاه‌فتح، طلایه دار محرومیت‌زدایی کهگیلویه‌وبویراحمد، تعطیلی مجتمع توان‌بخشی معلولین در لنده، روایتی از چالش‌های پیش روی نابینایان در گچساران، دستگیری شهردار و اعضای شورای یک شهر کهگیلویه‌وبویراحمد و به ستوه آمدن مردم روستای «دره ماری» در بخش پاتاوه از بی‌آبی از جمله عکس نوشته‌های صبح زاگرس است.

بی‌آبی به‌پای دنا رسید

یکی از عمده مشکلات روستای دره ماری شبلیز از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا بحث مشکل تأمین آب شرب است که نبود و یا کمبود آن مردم این روستا را به ستوه آورده است.

بی‌آبی به‌پای دنا رسید

برخی منابع از بازداشت شهردار پاتاوه و چند نفر از اعضای شورای این شهر خبر دادند.

بی‌آبی به‌پای دنا رسید

اشتغال و تشکیل خانواده دغدغه جدی پیش روی جامعه نابینایان است و ضرورت دارد نهادهای متولی و دیگر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیش‌ازپیش نسبت به اهمیت این موضوع توجه داشته باشند.

بی‌آبی به‌پای دنا رسید

بیش از چهار سال از کلنگ ساخت مجتمع توان‌بخشی معلولین شهرستان لنده می‌گذرد که با ۳۰درصد پیشرفت کاری به طور کامل تعطیل شد.

بی‌آبی به‌پای دنا رسید

بسیج سازندگی با تشکیل جبهه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی توانست با انجام فعالیت‌های مختلف از محرومیت‌زدایی تا اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، کمک به مردم حادثه‌دیده در هنگام وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی مرهمی بر دردهای جامعه باشد.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار