رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-29 08:36 شماره خبر : 3600 https://sobhezagros.ir/short/VdKvl 0
پیگیری مطالبات مردمی؛

بهره‌برداری از بیمارستان شهر سی‌سخت نقش مهمی در پاسخگویی به مطالبات مردمی در این شهرستان دارد و همچنان مردم خطه دنا در انتظار تکمیل آن هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» شهر سی‌سخت  بیش از ۸ هزار نفر جمعیت دارد و به دلیل مرکزیت شهرستان دنا امکانات مختلف و دستگاه‌های اداری و زیرساخت‌ها در این شهر تجمع دارند.

توسعه امکانات و زیرساخت‌ها سبب شده است تا شهروندان دنا، روستاها و بخش‌های این شهرستان  نیاز به طی مسافت چندین کیلومتری به مرکز استان نباشند و با حضور در شهر سی سخت پیگیر مطالبات و برنامه‌های خود باشند. 

بیمارستان سی سخت مطالبه دنا نشینان

یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمان شهرستان دنا دسترسی به متخصصان درمانی است، بر همین اساس ساخت بیمارستان شهر سی سخت در دستور کار گرفت تا علاوه بر خدمت‌رسانی درمانی به شهروندان این شهر بتواند نقش مهمی در پاسخگویی به مطالبات درمانی مردمان شهرستان دنا داشته باشد.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت  هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت دارد دنا نشینان امیدوار به روزهای خوب درمانی بعد از تکمیل این بیمارستان باشند. 

پیشرفت ۵۰ درصدی بیمارستان شهر سی سخت

اما در کنار اهمیت این موضوع طبق اظهارات مطرح شده چندماه است کار ساخت بیمارستان سی سخت بدون تغییر باقی‌مانده و کار متوقف شده است تا عملیات ساخت در روند پیشرفت ۵۰ درصد باقی بماند. 

این بیمارستان علاوه بر پیگیری مطالبات مردم شهر سی سخت می‌تواند نقش مهمی در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در شهرستان دنا داشته باشد و همین موضوع سبب اهمیت مضاعف آن شده است.

فاز اول بیمارستان  تکمیل شد

بر اساس آخرین پیگیری‌ها این بیمارستان در فاز اول به اتمام رسیده است و می‌بایست عملیات شروع فاز دوم بیمارستان شروع شده تا روند اجرایی آن تکمیل شود. 

بر همین اساس تماس‌هایی با رئیس مرکز بهداشت دنا صورت‌گرفته شد؛ اما به علت عدم موفقیت در پاسخگویی روند اجرایی و ادامه کار این بیمارستان نیاز به بررسی بیشتر دارد هر چند صبح زاگرس آماده دریافت پاسخ بهداشت و درمان دنا است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار