رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-19 13:52 شماره خبر : 2419 https://sobhezagros.ir/short/VMmRx 0

سازمان بسیج مداحان و ه‍یئات مذهبی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» سازمان بسیج مداحان و ه‍یئات مذهبی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران بیانه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوره معاصر با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی (ره) تاسیس و الهام‌بخش حرکت‌ها و نهضت‌های فکری جهان و تأثیرگذار بر همه معادلات بین‌المللی گردید و به استعمار و استکبار در کشوری که کاملاً وابسته به قدرت‌های بزرگ بوده و تمام تصمیمات در خارج از مرزها اخذ می‌گردید پایان داد و این مرزوبوم متمدن و تاریخ‌ساز را به مستقل‌ترین کشور جهان مبدل نمود و امروز نیز با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همان مسیر روشن بااقتدار ادامه یافته و روزبه‌روز بر این جایگاه متعالی با حمایت و همراهی مردم سرافراز ایران افزوده‌شده است. در ۲۲ بهمن هرسال مردم این سرزمین با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها حماسه‌ای شکوهمند می‌آفرینند و امید را بر ایران اسلامی نقش می‌بندند و انتظارشان حفظ کرامت ایران و ایرانی، پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و متوازن و استقرار اسلام رحمانی و معرفی کشور منسجم و مستقل به جامعه جهانی است.

در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران، شکوه پیروزی را پاس می‌داریم. بر امام و شهیدان درود می‌فرستیم و برای سربلندی کشور عزیز و انقلاب بزرگ ملت ایران، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، میثاق خود را با امام، شهیدان و ولایت‌فقیه تازه می‌گردانیم.

سازمان بسیج مداحان و ه‍یئات مذهبی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای خیر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار