رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-13 22:34 شماره خبر : 1069 https://sobhezagros.ir/short/VmzPN 0
مطالبه ای از جنس دانشجویی:

رئیس دانشگاه پیام نورلنده از نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواست تا بلاتکلیفی ساختمان دانشگاه پیام‌نور و دانشجویان لنده‌ای را پایان دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، امروز و در حاشیه سفر نماینده ولی‌فقیه مردم در کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده، رئیس دانشگاه پیام‌نور و جمعی از دانشجویان این دانشگاه در شهرستان لنده خواستار رسیدگی فوری به وضعیت ساختمان این دانشگاه شدند.

 

بلاتکلیفی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور لنده

در این دیدار حمید دهقان رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: بیش از ۱۰ سال است که ساختمان دانشگاه پیام‌نور نیمه‌کاره به حال خود رها شده است.

 

وی افزود: در این سال‌ها اگر همتی از سوی مسئولان ملی و استانی و شهرستانی برای تکمیل ساختمان این دانشگاه صورت می‌گرفت امروز ما شاهد آن هستیم که در این سال‌ها هیچ اعتباری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و استان برای این پروژه مهم که مرکز تولید و پرورش علم است گذاشته نشده است.

 

دهقان گفت: در سفر ریاست‌جمهوری برای دانشگاه برخی از مراکز استان اعتباراتی در نظر گرفته شد؛ ولی متاسفانه دانشگاه نیمه‌کاره لنده از نعمت اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری بی‌بهره ماند.

 

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده تأکید کرد: انتظار داریم نماینده ولی‌فقیه در استان به داد دانشجویان این دانشگاه و ساختمان نیمه‌کاره 10ساله برسد و هرچه سریع‌تر وضعیت این ساختمان را تعیین تکلیف کند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر حقیقتاً قصدی برای تأمین اعتبار و تکمیل ساختمان ندارند حداقل تخریبش کننده تا از زمینش برای سایر مصارف و ادارات استفاده شود.

 

بلاتکلیفی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور لنده

نماینده ولی‌فقیه در استان در پاسخ به مطالبه رئیس و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور گفت: اینکه ساختمانی با هزینه بیت‌المال ساخته شده است و نیمه‌کاره مانده است خیلی جالب نیست و باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

 

وی افزود: در خصوص آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه باید مسئولان استانی و ملی پیام‌نور هرچه سریع‌تر این معضل و مشکل را پیگیری کنند تا دانشجویان از بلاتکلیفی دربیایند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی گفت: انتظار داریم این مهم در سطح ملی از سوی دانشگاه پیام‌نور مرکز برنامه‌ریزی و هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

بلاتکلیفی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور لنده

فرماندار شهرستان لنده گفت: این مهم چندین بار مورد پیگیری قرار گرفت که متاسفانه نمی‌توانیم از اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی برای آن اعتباری تخصیص دهیم.

 

وی افزود: این مهم در سطح ملی و از طریق دانشگاه پیام‌نور کشور باید تعیین تکلیف و یا تخصیص اعتبار در نظر گرفته شود.

 

جلال دانش تأکید کرد: باید دانشگاه پیام‌نور استان به‌عنوان متولی اصلی کار ساختمان هرچه سریع‌تر وضعیت پروژه را تعیین تکلیف کند.

 

وی افزود: در چندین نوبت به دنبال واگذاری و یا فروش ساختمان به برخی از ادارات دولتی بودیم که این مهم نیز محقق نشده است.

 

انتهای پیام

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار