رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-09-06 07:07 شماره خبر : 1445 https://sobhezagros.ir/short/VlJW4 0
عضو خانواده سه شهیدکهگیلویه و بویراحمدی گفت:

عضو خانواده سه شهید کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه بسیج در بخش‌های مختلف انقلاب اسلامی اثرات مثبتی از خود بر جای گذاشته است، گفت: بسیج نقش ماندگاری در حوادث و رویدادها دارد

صادق خرسندیان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با تبریک فرارسیدن هفته بسیج در خصوص دستاوردها و خدمات بسیج گفت: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ضرورت ایجاد نیروهایی فداکار، مخلص و خستگی‌ناپذیر مردمی که بتواند از انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها دفاع و خدمت کند ضروری بود تا امام راحل سرانجام فرمان تشکیل  ارتش ۲۰ میلیونی جهت  خدمت به کشور را صادر کردند.

عضو خانواده سه شهید کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعال دارد، گفت: نیروهای بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی از جمله عمران و آبادانی، آموزشی و فرهنگی، محرومیت‌زدایی، دفاعی و امنیتی و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی نقش فعال و ارزشمندی دارند.

خرسندیان با تأکید بر اینکه گروه‌های بسیج در سالیان اخیر در هنگام بحران‌ها نقش فعالی نشان دادند، ادامه داد: گروه‌های مختلف بسیج با رده‌های سنی مختلف در زمانی که سیل یا زلزله‌ای رخ‌داده است با حضور در این شرایط در جهت تسکین آلام و درد‌های حادثه‌دیدگان نقش‌ مثبتی از خود نشان دارند.

وی با بیان اینکه کرونا در سالیان اخیر مشکلاتی را برای گروه‌های مختلف کشور ایجاد کرد که در این بخش بسیج نقش فعالی داشت، گفت: شیوع کرونا و ابتلای گروه‌های مختلف جامعه سبب شد تا افراد بسیجی در کنار دولت و ارگان‌های مختلف در حوزه تولید ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه، توزیع و تزریق واکسن توسط بسیج جامعه پزشکی، نمونه‌گیری‌های کرونا نقش فعالی داشته باشند.

خرسندیان با تأکید بر اینکه بسیج در حوادثی همچون زلزله نقش فعالی از خود بر جای گذاشت، تصریح کرد: در هنگام زلزله گروه‌های بسیج از طریق کمک به اسکان زلزله‌زدگان، توزیع بسته‌های معیشتی، کمک در جهت آواربرداری، توزیع بسته‌ها و اقلام گرم و مواد غذایی نقش فعالی ایفا کردند.

وی افزود: در سالیان اخیر دشمن از طریق جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال لطمه و آسیب به انقلاب اسلامی بودن که در این بخش بسیج با تبیین خدمات، شفاف‌سازی توطئه‌های دشمن، افزایش سواد رسانه‌ای همچنین حضور میدانی در صحنه‌ها نقش فعالی برای مقابله با دسیسه‌ها و دشمنی‌های داشتند.

برادر سه شهید کهگیلویه و بویراحمدی در پایان افزود: خدمت‌رسانی بسیج و کمک به دولت‌ها در همه زمان‌ها ادامه خواهد داشت و این نیروها همچون گذشته در رشد و پیشرفت کشور آماده نقش‌آفرینی و اثرگذاری هستند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار