رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-30 06:54 شماره خبر : 5139 https://sobhezagros.ir/short/eolng 0
فرمانده سپاه فتح مطرح کرد:

فرمانده سپاه فتح گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای استان، سردار تنگسیری سخنران اجلاسیه شهدای گچساران در سوم تیرماه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سردار حمید خرم‌دل در یادواره شهدای آموزش استان با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان‌های مختلف و همه دستگاه‌ها تمام قد برای کنگره ملی شهدا به همراه پیشکسوتان سپاه و بسیج در حال تلاش  و جانشین سپاه در حال مدیریت کار هستند.

سردار حمید خرم‌دل گفت : این استان دو هزار شهید ، ۹ نفر شهدای انقلاب،  ۵۳ هزار نفر رزمنده جبهه رفته با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر جمعیت آن زمان، ۱۳ هزار جانباز، ۳۱۶ آزاده شهدای زن ۵ نفر شهدای جاویدالاثر ۶۳ نفر، مدافع حرم ۱ نفر و مدافع امنیت سپاه و  نیرو انتظامی  ۱۰ نفر و شهدای سلامت یک نفر هستند. تلاش داشتیم از حداکثر ظرفیت استانی  استفاده شد؛ برای شهید شاخص استان شهید طیب در حال تهیه فیلم، ۲۰۰ جلد  کتاب از عملیات‌ها، کلیپ، نماهنگ و از ظرفیت استان استفاده شده است. 

تولید برنامه شب های شیدایی

وی افزود: در ۱۶ شهریورماه برنامه شب های شیدایی در کنار رودخانه بشار به مدت ۱۵ شب توسط تیپ ۴۸ فتح اجرا دارند‌، که در همین راستا همه شهرستان اجلاسیه مخصوص خود را دارند و حدود ۱۲ اجلاسیه مربوطه به اقشار و آموزش است. 

توزیع دوهزار جهیزیه در راستای کنگره شهدا

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری اجلاسیه شهدای گچساران اشاره داشت و ادامه داد: در هفته آینده این یادواره با حضور سردار تنگسیری یادواره شهدای گچساران برگزار می‌شود و همچنین حدود ۲ هزار جهیزیه در دستور کار داریم که توزیع خواهند شد.

خرم دل ابراز داشت: تمثال شهدا طراحی و تقدیم خانواده شهدا شد، حدود ۱۰۰ فرمانده دفاع مقدس گفتگو و مصاحبه دارند که در خبر و پوشش خبری صدا و سیما به نحو مطلوب در حال فعالیت است.

وی به دیگر برنامه های اجلاسیه بزرگ شهدای استان اشاره داشت و گفت: تابلوهای تمثال شهدا در ورودی ها نصب شده اند و المان‌هایی  توسط شهرداری طراحی شده، توانمند خوبی از جنبه هنری داریم، در حوزه سیستم صوتی امکانات خوبی داریم که تا سال‌ها نیاز به استان‌های دیگر نداریم.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار