رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/16 Monday - 2024 07 October الاثنين ، 4 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
صبح زاگرس گزارش می‌دهد:

آبرزگه یکی از روستاهای اقماری شهرستان لنده بوده که مشکلات و مطالبات امروز نیازمند همت مدیران اجرایی و شهرستانی برای برطرف کردن آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی از مهم‌ترین نیازهای جوامع شهری و روستایی است؛ اما این توسعه با تأخیر در روند اجرایی پروژه‌ها نه‌تنها باعث رضایت‌مندی شهروندان نخواهد شد؛ بلکه زمینه‌ساز گلایه‌مندی شهروندان نیز خواهد شد.

 در ادامه پیگیری سوژه‌های مردمی در شهرستان لنده این بار بنا به تقاضای مردم روستای آبرزگه در بخش موگرمون رفتیم تا مطالبه آنان را در خصوص مشکلات این روستا بررسی کنیم.

ساکنین روستای آبرزگه بخش موگرمون شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری خواستار رفع مشکلات این روستا در حوزه خدمات عمرانی و مسائل بهداشتی شدند.

مالک نظری از شهروندان این روستا در خصوص مشکل آسفالت گفت: یکی از مشکلات اساسی این روستا بحث آسفالتی است که به همت بنیاد مسکن اجرایی شده است.

وی افزود: عدم کارشناسی دقیق در بحث جدول‌گذاری و شیب آسفالت روستا باعث شده است که جدول انتقال آب‌های سطحی بالاتر از سطح آسفالت قرار گیرد و شیب آسفالت نیز به سمت منازل مسکونی قرار گیرد.

نظری گفت: در فصل زمستان تمامی آب سطح روستا به منازل پایین‌دست روستا نفوذ کرده و باعث آب‌گرفتگی منازل و خسارت شدید به وسایل منزل افراد می‌شود.

وی در ادامه گفت: تاکنون چندین نوبت به بخشداری، فرمانداری و ادارات مختلف مراجعه کردیم که هنوز هیچ نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

در ادامه نیز عبد محمد ایواز گفت: از زمانی که آسفالت روستای آبرزگه را اجرایی‌کردن مشکلات ما چندین برابر شده است.

وی افزود: متأسفانه شیب آسفالت به‌گونه‌ای است که باعث سرازیرشدن آب به منازل ما و واردشدن خسارات زیادی به ما شده است.

ایواز گفت: چندین بار با ساکنین به بخشداری، فرمانداری و بنیاد مسکن مراجعه کردیم؛ ولی متاسفانه مشکل ما حل نشده است.

وی افزود: امروز و با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده مسائل و مشکلات روستا از نزدیک مورد بازدید و بازبینی وی قرار گرفت که امیدواریم مشکلات ما هرچه سریع‌تر حل شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در این بازدید میدانی ضمن بررسی مسائل بهداشتی، عمرانی و مطالبات و شکوائیه شهروندان را از نزدیک مورد بررسی قرارداد.

رستم نژاد در ادامه گفت: قطعاً مسائل و مشکلات این روستا در جلسه شورای اداری شهرستان لنده مطرح و ادارات متولی باید نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های برحق شهروندان پاسخگو باشند.

دانلود
1403-07-16 13:25 شماره خبر : 7795 https://sobhezagros.ir/short/NYBzR 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات