رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/18 Tuesday - 2024 07 May الثلاثاء ، 28 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-06 16:18 شماره خبر : 3758 https://sobhezagros.ir/short/VmB8j 0
بخشدارموگرمون خبر داد؛

بخشدارموگرمون از بازگشایی و بهسازی جاده عشایری منطقه کوه سفید به همت اداره امور عشایری در بخش موگرمون خبرداد.

محمد ظاهرآخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با اشاره به آغاز فصل کوچ عشایر در مناطق کوه سیاه، کوه سفید و دلی مهرجان و دلی خیار کارگفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز فصل کوچ عشایر در مناطق سرحدی کوه سیاه، کوه سفید و دلی مهرجان و دلی خیار کار در ستاد کوچ شهرستان اجرایی شده است.

بخشدارموگرمون گفت: اداره امور عشایری شهرستان لنده همانند سال گذشته که اقدام به بازگشایی و بهسازی جاده‌های روستایی کرده است امسال نیز این مهم را در دستور کار خود قرارداده است.

وی افزود: چند روزی است که بحث بازگشایی جاده‌های عشایری در بخش موگرمون و در مناطق دلی مهرجان از روستای گرده کلات و در کوه سفید از روستای مونه آغاز شده است.

آخش گفت: تلاش خیلی خوب اداره امور عشایری در بکار گیری لودرها برای بازگشایی هرچه سریع‌تر مسیرهای عشایری در بخش موگرمون قابل‌تقدیر است.

وی افزود: رضایت‌مندی عشایر ایلات طیبی و بهمئی از عملکرد اداره امور عشایری در خدمات‌رسانی مطلوب به عشایر در مناطق مختلف بخش موگرمون قابل‌تحسین است.

آخش اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز بتوانیم بهترین خدمات را به عشایر به‌عنوان قشر مولد جامعه در راستای تحقق شعار سال ارائه کنیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

بازگشایی جاده عشایری کوه سفید لنده
بازگشایی جاده عشایری کوه سفید لنده
بازگشایی جاده عشایری کوه سفید لنده
بازگشایی جاده عشایری کوه سفید لنده
بازگشایی جاده عشایری کوه سفید لنده
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار