رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-11-23 08:12 شماره خبر : 2477 https://sobhezagros.ir/short/Ng51r 0
فرماندار بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس:

فرماندار شهرستان بویراحمد با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب ما چون پرتوی از عاشورا است و باگذشت زمان بیشتر تبیین شده و بیشتر طرف‌دار پیدا می‌کند.

شهرام مهدوی مطلق در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۲۲ بهمن‌ماه گفت: اگر ۴۵ سال پیش رستاخیز مردمی و هدایت امام سبب به ثمر نشستن انقلاب شد امروز هم شاهد رستاخیزی به تبعیت از ۴۵ سال پیش هستیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در طول انقلاب با جنگ تحمیلی و جنگ سخت مواجه بودیم، گفت: در چند سال اخیر با وجود جنگ ترکیبی بر علیه انقلاب، اما مردم ایران بعد از پیروزی در جنگ سخت، در جنگ ترکیبی دشمن پیروز شدند.

وی با اشاره به اینکه بعد از ۴۵ سال از انقلاب مردم شور و نشاط نسل‌های گذشته را دارند، گفت: حضور همراه با شور و آگاهی مردم پاسخ محکمی به همه کسانی که علیه انقلاب توطئه و نقشه دارند.

مهدوی مطلق ادامه داد: امروز صدای ۲۲ بهمن‌ماه علاوه بر ایران اسلامی نزد همه آزادی‌خواهان جهان در کنار تشکل‌های کوچک جشن گرفته می‌شود که این موضوع نشان می‌دهد انقلاب اسلامی صادر شده است و هر روز که می‌گذرد شور و نشاط انقلابی زنده و پویاتر می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل حضور مردم و حمایت آنها از انقلاب ریشه در قیام عاشورا دارد و انقلاب ما چون پرتوی از عاشورا است باگذشت زمان بیشتر تبیین شده و بیشتر طرف‌دار پیدا می‌کند.

انتهای خبر/

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار