رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
فرمانده سپاه فتح:

فرمانده سپاه فتح گفت: ما راه دومی نداریم که عقب‌ماندگی‌ها و اشکالاتی که به نظرمان می‌رسد در سطح جامعه وجود دارد را برطرف کنیم پس باید در انتخابات شرکت کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد  در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» بیان داشت: ۱۱ اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین مجلس خبرگان رهبری را در پیش روداریم که همین‌جا از مردم عزیزمان در استان کهگیلویه  وبویراحمد می‌خواهیم در این حماسه حضوری پرشور داشته باشند.

سردار خرم‌دل بیان داشت: دلیل مردم برای حضور در این انتخابات ابتدا فرمایشات مقام معظم رهبری و دوم این است که اگر  ما طالب ارتقا و تعالی  کشور هستیم هیچ راهی جز انتخابات و حضور در این حماسه نداریم.

فرمانده سپاه فتح عنوان کرد: انتخابات یک‌راه امتحان شده و مردم‌سالارانه‌ای است که ما می‌توانیم با انتخاب فرد اصلح آینده کشور و مردم خود را رقم بزنیم.


وی گفت: ما راه دومی نداریم که عقب‌ماندگی‌ها و اشکالاتی که به نظرمان می‌رسد در سطح جامعه وجود دارد را برطرف کنیم پس باید در انتخابات شرکت کنیم.


سردار خرم‌دل اذعان کرد: نکته بعدی که حضور در این انتخابات را حائز اهمیت می‌کند این است که اعتقادداریم دشمنان ما آمریکا، اسرائیل و انگلستان و هرکسی که با این مردم و این نظام دشمنی دارد خیرخواه ما نیست.


 وی ادامه داد: در طول تاریخ ما مشاهده کردیم که استکبار جهانی هیچ‌وقت خیرخواه ما نبوده‌اند و امروز همین‌ها در حال تلاش هستند تا مردم پای صندوق رأی نیایند و همین امر می‌طلبد که مردم برعکس دشمنان عمل کنند همانند ۲۲ بهمن‌ماه که مردم ما هوشمندانه عمل کردند.


 فرمانده سپاه فتح بیان داشت: امروز نیز نیاز است که مردم به تکلیف خود عمل کنند و با حضور حماسی پای صندوق رأی که امروز درخواست مقام معظم رهبری نیز هست این حماسه را خلق بکنیم.


سردار خرم‌دل عنوان کرد: مردم با حضور پای صندوق رأی دشمنان را ناامید و برای آینده مردم و فرزندان خود را با انتخاب افراد اصلح آینده بهتری را رقم بزنیم.

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار