رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-16 21:08 شماره خبر : 3392 https://sobhezagros.ir/short/VWP5R 0

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان بهمئی از فراخوان برگزاری چهارمین دوره انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان در این شهرستان خبر داد.

فرزاد دموری در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس وظایف این انجمن را آموزش مصرف کنندگان با تمرکز بر تبیین حقوق مصرف کنندگان ، برگزاری همایش در خصوص حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی مصرف کنندگان ، حضور نماینده انجمن در جلسات مرتبط با حقوق مصرف کنندگان در سایر دستگاه‌ها  را ذکر کرد.

دموری تصریح کرد: انجمن دارای ارکانی چون مجمع عمومی، هیات مدیره و بازرس که عالی ترین مرجع تصمیم گیری انجمن مجمع عمومی است که بطور سالانه با دعوت از اعضاء تشکیل می گردد، می باشد و یکی از وظایف مهم مجمع، برگزاری انتخابات و انتخاب اعضای هیات مدیره که مرکب از 5 نفر عضو اصلی و 2 نفر عضو علی البدل و بازرس انجمن و منتخب اعضای مجمع عمومی به روش انتخابی با رای اعضاء برای مدت ۴ سال است.

وی افزود: انتخابات این دوره در بازه زمانی خردادماه  ۱۴۰۳ برگزار می گردد که واجدین شرایط می توانند مدارک خود را در بازه زمانی ۱۹ فروردین لغایت ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ به اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان بهمئی تحویل دهند.

دموری همچنین به شرایط داوطلبان عضویت در مجمع عمومی اشاره کرد و گفت این شرایط عبارتند از:تابعیت و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران _ عضویت در مجمع عمومی انجمن - نداشتن سابقه ورشکستگی به تقصیر یا تقلب -عدم وابستگی به احزاب، سازمانها و گروههای مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران - عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم اشتهار به فساد مالی و اخلاقی  -داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و داشتن حداقل سه سال سابقه فعالیت علمی یا تجربی - بومی شهرستان محل تقاضا و.. که تطبیق شرایط داوطلبان عضویت در هیات مدیره برعهده هیات نظارت بر انتخابات شهرستان است.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی  تاکید بر اینکه چهارمین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان در خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار می گردد افزود : علاقه مندان می توانند مدارک خود را به آدرس لیکک ،تپه ادارات ، جنب فرمانداری شهرستان بهمئی،اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان تحویل دهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار