رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-02 16:50 شماره خبر : 3681 https://sobhezagros.ir/short/4Xlrv 0
مدیرعامل نفت و گاز گچساران:

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: امروز اقتدار سپاه پاسداران خواب را از چشمان ناپاک دشمنان ربوده است درحالی‌که عملیات «وعده صادق» را در تقابل با رژیم صهیونیستی رقم می‌زند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفتگو با «صبح زاگرس»؛ با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، دفاعی و نظامی در درون و برون کشورمان با همه وجود تلاش می‌کنند و در این راه هم جانشان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

غلامرضا کمالی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک پاسدار بودند که مجاهدت‌های فراوانی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، لذا پاسداران انقلاب اسلامی صادقانه، کم‌توقع و بااقتدار دستاوردهای بزرگی را برای کشورمان و منطقه به ارمغان آورده‌اند درحالی‌که امروز عملیات «وعده صادق» را در تقابل با رژیم صهیونیستی رقم می‌زنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران خواب را از چشمان ناپاک دشمنان ربوده است و بارها به دشمنان نظام اسلامی ثابت کرده‌اند که در مقابل آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی نمی‌توانند قد علم کنند.

مشروح این گفتگو را در ویدئوی زیر شاهد باشید.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار