رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/02/20 Thursday - 2024 09 May الخميس ، 1 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-03 09:14 شماره خبر : 3664 https://sobhezagros.ir/short/eRlGA 0
در نشست هادیان سیاسی لنده مطرح شد:

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: امروز سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از نیروهای مقتدر در منطقه و جهان است که در دفاع از دستاوردهای انقلاب مقتدرتر از همیشه ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» حجت‌الاسلام و المسلمین عابدی خواه در نشست با هادیان سیاسی شهرستان لنده گفت: امپراطوری رسانه‌ای دشمن اجازه بیان حجم خسارت‌های وارده در حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی را نداده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده خواه تأکید کرد: عملیات وعده صادق سپاه به اذعان فرماندهان ارشد نظامی سنتکام و ارتش امریکا این عملیات در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است. 

وی افزود: عملیات موشکی ما یک پاسخ روشن بود که ایران بر اساس قوانین جهانی در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران داده شده است. 

عابدی خواه گفت: این عملیات پاسخی روشن به مطالبات مردم در خصوص ترور شهدای مدافع حرم بود که سپاه درستی این مهم را عملیاتی کرده است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: پاسخ ایران از داخل خاک ایران یک استراتژی روشن از سوی ایران در حمله به اسرائیل در راستای بازدارندگی و پاسخی قاطع بوده است. 

وی افزود: ایران با شلیک موشک‌ها و پهپادها به خاک رژیم صهیونیستی پاسخی روشن به همه جهانیان بوده است که یک تصمیم قاطع و روشن به زیادی خواهی و تجاوز هر کشوری است که به فکر حمله به خاک ایران و افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی را قاطعانه پاسخ می‌دهد. 

عابدی خواه گفت: تنبیه رژیم صهیونیستی یک مطالبه مهم از سوی مقام معظم رهبری و آحاد مختلف مردم بود که این اقدام سپاه جامعه عمل پوشاندن به این مطالبه و دلگرم‌شدن همه دوستداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بوده است. 

وی افزود: این اقدام قاطع سپاه پاسداران در روابط دیپلماتیک و حتی ارتباطات برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی شده است و به‌اصطلاح حساب کار دستشان آمده است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: گستاخی سردمداران رژیم صهیونیستی به‌گونه‌ای شده بود که سران نظام را نیز تهدید کرده بودند که با این پاسخ قاطع و شجاعانه تمام موازنه‌های قدرت را منطقه و جهان تغییر داده است. 

وی افزود: در این حمله به‌گونه‌ای رفتار شد که افراد عادی جامعه این رژیم صهیونیستی کمترین آسیب را ببینند که در رفتار علوی و انسانی سپاه پاسداران این مهم رعایت شد. 

عابدی خواه تأکید کرد: اذعان تمام سیاست‌مداران ارشد امریکایی در اقتدار موشکی ایران بحث استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها با کمترین هزینه بوده است که باعث شکست و بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی شده است. 

وی افزود: حجم این عملیات چنان برای امریکا سنگین بوده است که وقتی اسرائیل درخواست کمک از امریکا کرد خود امریکا از یاری رساندن نظامی به اسرائیل شانه خالی کرد و در میدان دیپلماسی نیز در شورای امنیت ملی و سازمان ملل نیز اقدام امریکا نیز بدون داشتن قطعنامه بین‌المللی بدون هیچ دستاوردی پایان یافت. 

عابدی خواه گفت: ریز پرنده‌های ارسال به اصفهان یکی از اقدامات کور دشمن بود که با هوشیاری پدافندهای ایرانی خنثی شده است و هر تهدیدی نیز در کمترین زمان ممکن خنثی خواهد شد. 

وی افزود: امریکا و اسرائیل چنده میلیارد دلار هزینه کرده است؛ ولی ایران کمترین میزان ممکن را هزینه‌کرد و بیشترین بهره‌برداری را این حمله موشکی به رژیم صهیونیستی داریم. 

عابدی خواه گرفت: امروز رژیم صهیونیستی در افول کامل نیروی انسانی، اقتصادی و سیاسی است که زمینه‌ساز فروپاشی این رژیم است که باتوجه‌به شرایط موجود در حال دست‌وپازدن و اقدامات غیرقابل‌پیش‌بینی است. 

وی افزود: معادله جدید جمهوری اسلامی ایران را به یک‌دست برتر در منطقه و جهان تبدیل کرده است که اقتدار و عزت ایران را روزافزون‌تر کرده است.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار