رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-29 20:18 شماره خبر : 3096 https://sobhezagros.ir/short/V9k8R 0
مدیرعامل شرکت نفت گچساران خبر داد:

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: امروز با تلاش و همتی که کارکنان این شرکت انجام داده‌اند به حداکثر تولید قبل از تحریم‌ها برگشته‌ایم و این جای شکر گذاری دارد.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفتگو با «صبح زاگرس»؛ ضمن گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت گفت: امروز در انتهای سال 1402 هستیم و این صنعت کماکان به بهترین شکل ممکن روی پای خودش ایستاده است و بیگانگان فکر می‌کردند که با خروج خودشان از صحنه نفت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دیگر این صنعت نمی‌تواند روی پای خودش بایستد اما این صنعت به همت فرزندان باایمان و بااراده کشورمان مردانه ایستاد و امروز نیز این صنعت پیچیده به بهترین شکل ممکن اداره می‌شود.

وی افزود: امروز در شرکت نفت و گاز گچساران با تلاش و همتی که کارکنان این شرکت انجام داده‌اند و با پشتیبانی‌هایی که از سوی ستاد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شده است به حداکثر تولید قبل از تحریم‌ها برگشته‌ایم و این جای شکر گذاری دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: امروز تولید شرکت نفت و گاز گچساران در حدود 13 برابر نسبت به دوره کاهش تکلیفی افزایش‌یافته است و تلاش می‌کنیم بازهم در جهت خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران اسلامی گام‌های مؤثرتری را برداریم.

این گفتگو را در کلیپ زیر مشاهده نمایید.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار