رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-23 08:40 شماره خبر : 2997 https://sobhezagros.ir/short/4PRkA 0
نماینده اداره صمت در لنده خبرداد؛

نماینده اداره صمت در لنده گفت: هرگونه افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها و آژانس‌های درون‌شهری بدون مصوبه شورای نرخ‌گذاری غیرقانونی است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

سید یاسین علویان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، با اشاره به افزایش کرایه آژانس‌های درون‌شهری در شهرلنده گفت: هرگونه افزایش قیمت تاکسی‌های درون‌شهری و آژانس‌ها در سطح شهرلنده غیرقانونی است.

نماینده اداره صمت در شهرستان لنده گفت: افزایش کرایه باید برای شورای صلاحیت نرخ‌گذاری، کمیسیون نرخ‌گذاری که متشکل از اداره صمت، نماینده اداره کار، اتاق اصناف، شهرداری و تعزیرات حکومتی و نماینده فرمانداری تشکیل و نرخ به آژانس‌ها و تاکسی‌ها ابلاغ رسمی می‌شود.

وی افزود: لذا هرگونه افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها و آژانس‌های درون‌شهری بدون مصوبه شورای نرخ‌گذاری غیرقانونی است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

علویان تأکید کرد: در خصوص نرخ کرایه روستاها نیز باید تعیین نرخ در این شورا مصوب و به رانندگان و شهروندان ابلاغ شود که بازهم اگر افزایش قیمتی مشاهده شود غیرقانونی است.

نماینده اداره صمت در شهرستان لنده گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات مذکور را به فرمانداری و یا تعزیرات حکومتی جهت برخورد قانونی معرفی نمایند.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار