رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-06-09 12:25 شماره خبر : 174 https://sobhezagros.ir/short/NBb3N 0
بایکوت رسانه‌ای در سرزمین دنا؛

باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رسانه‌ای کردن اقدامات و خدمات دولت، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دنا بدون حضور و اطلاع خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش صبح زاگرس؛ همین روز گذشته (۸ شهرویورماه ۱۴۰۲) بود که مقام معظم رهبری در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها ازجمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، تقدیر و تمجید کرد.

خبر را ایــنجا بخوانید.

باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رسانه‌ای کردن اقدامات و خدمات دولت، طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دنا بدون حضور و اطلاع خبرنگاران برگزار شد؛ و به نحوی که خدمات دولت در شهرستان دنا بایکوت رسانه‌ای شده است.

حضرت آیت‌الله  امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در علت‌یابی انعکاس ضعیف اقدامات خوب دولت در جامعه، در جمع اعضای دولت دو نکته را بیان کردند: اول؛ ضعف اطلاع‌رسانی هنرمندانه دولت و دوم؛ مشکلات معیشتی ازجمله گرانی شدید برخی مواد غذایی و گرانی مستأصل کننده در بخش مسکن که باعث شده همچون غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت شود.

برخلاف سالهای گذشته که پروژه‌های هفته دولت پیش از افتتاح و کلنگ زنی در رسانه‌های اعلام و منتشر می‌شد، تا مردم از خدمات دولت مطلع شوند، بااین‌وجود در سال ۱۴۰۲ مردم و رسانه‌ها تاکنون هیچ‌گونه اطلاعی از اقدامات دولت در خصوص افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی و کشاورزی در شهرستان دنا ندارند.

امروز ۹ شهریورماه و یک روز پس از پایان هفته دولت تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دنا افتتاح و به بهره‌برداری رسید که بدون اطلاع خبرنگاران و اصحاب رسانه بخصوص خبرنگاران سطح شهرستان دنا صورت گرفت که جای بسی تأمل دارد.

اگرچه ضروری است اقدامات و خدمات دولت در سطح شهرستان‌ها در پورتال‌های اطلاع‌رسانی منتصب به دولت و سایت‌های خبری شهرستانی و استانی منتشر شود اما شهرستان دنا از مهم بی‌بهره است که د ر زمینه باید ضعف رسانه ای و دادن مشاوره های اشتباه به فرماندار را یکی از موضوعات اینگونه کم کاری ها دانست.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار