رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-07 14:45 شماره خبر : 932 https://sobhezagros.ir/short/46bo4 0
محمد گلریز در گفتگو با صبح زاگرس:

خواننده سرودهای انقلابی گفت: امیدوارم با نابودی اسرائیل بتوانم سرود پیروزی را در قدس شریف بخوانم و دین خود را به فلسطین و آرمان فلسطین ادا کنم.

 محمد گلریز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به‌ ضرورت حمایت همه‌جانبه از قدس شریف و مردم مظلوم غزه گفت: سنت الهی و قانون نظام ربانی بر آن است که حق بر باطل حاکم خواهد شد و این مهم حتماً اجرایی خواهد شد.

 

وی افزود: مردم آزادی‌خواه جهان و رزمندگان غزه برای دفاع از حق در نهایت پیروز خواهند بود و این را با توجه‌ به مطالعاتی که داریم با وجود مشکلاتی و سختی‌هایی که هست اما اگر مقاومت و صبر داشته باشیم پیروزی از آن ما است.

 

خواننده سرودهای انقلابی گفت: ملت مظلوم فلسطین قطعاً در این مبارزه پیروز خواهند بود و با وجود ادعاهای دشمنان صهیونیستی و اشراف اطلاعاتی که داشتند شکست مفتضحانه اطلاعاتی خوردند و ننگ اطلاعاتی را به بار آوردند.

 

گلریز تاکیدکرد: با وجود هیمنه‌ای که داشتند برای همه ثابت شد که اسرائیل رفتنی است و شکست‌های غیر قابل ترمیمی متحمل شدند.

 

وی در ادامه افزود: امروز موقع امتحان است و باید همه امروز فلسطین و غزه را حمایت کنیم؛ ما در حوزه هنر و دیگران در سایر حوزه‌ها باید حمایت کنند و باید بیشتر در صحنه باشیم و از آرمان قدس شریف دفاع کنیم.

 

خواننده سرودهای انقلابی گفت: ما آماده و در خدمت هستیم و امیدوارم با نابودی اسرائیل بتوانم سرود پیروزی را در قدس شریف بخوانم و دین خود را به فلسطین و آرمان فلسطین ادا کنم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار