رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده خبرداد:

فرمانده سپاه ناحیه لنده از اعزام موکب باب‌الحوائج این شهرستان به همراه خادمان افتخاری به مرز شلمچه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، سرهنگ پاسدار روح‌الله ویسی در مراسم بدرقه کاروان موکب باب‌الحوائج شهرستان لنده گفت: موکب باب‌الحوایج لنده از سال ۱۳۹۴ تا کنون با استقرار در مرز بین‌المللی شلمچه به صد‌ها هزار زائر ایرانی و خارجی در ایام اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با بیان اینکه موکب باب‌الحوائج با حمایت‌های مردمی و کمک‌های ویژه خیرین برپا شده است، افزود: این موکب در عمود ۳۲۱ برپا می‌شود و ظرفیت خدمت‌رسانی به بیش از ۵ هزار زائر حسینی را  در طول شبانه‌روزی دارد.

وی در ادامه گفت: موکب باب‌الحوائج شهرستان لنده از امروز به مدت ۱۵ روز در مرز بین‌المللی شلمچه مستقر و در ۳ نوبت صبح، ظهر و شب به زائرین سیدالشهدا (ع) خدمات و غذای گرم ارائه خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: پخت نان محلی برای زائران اربعین حسینی باهمت بانوان لنده‌ای را از دیگر خدمات موکب باب‌الحوائج عنوان کرد و ادامه داد: تا پایان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، بیش از ۵۰ تا ۸۰ هزار قرص نان محلی پخت و میان زائران امام حسین (ع) توزیع می‌شود.

وی افزود: بیشتر نیازمندی‌های این موکب به همت خیرین و اقشار مختلف مردم و ادارات شهرستان و استان تأمین است که در مسیر خدمت‌رسانی به زائرین به بهترین شکل ممکن توزیع خواهند شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 
 انتهای پیام
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار