رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه‌وبویراحمد:

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه‌وبویراحمد گفت:رژیم غاصب اسرائیل آن هیمنهٔ که رسانه‌ها و طرف‌دارانش برایش ایجاد کرده بودند را از دست داد و این مدت سعی در برگرداندن آن هیمنهٔ پوچ در اذهان عمومی دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفدر پناهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در خصوص تحولات لبنان و عملیات وعده صادق ۲ گفت: همان‌طور که همه مستحضرید رژیم اشغالگر قدس بعد از عملیات طوفان الاقصی دچار ضربه شدیدی شد و از آن تاریخ تاکنون به دنبال این است که حیثیت ازدست‌رفته خود را بازگرداند و هم اینکه ضرب شستی نشان دهد. رژیم غاصب اسرائیل آن هیمنهٔ که رسانه‌ها و طرف‌دارانش برایش ایجاد کرده بودند را از دست داد و این مدت سعی در برگرداندن آن هیمنهٔ پوچ در اذهان عمومی دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه می‌دانیم که ماه‌هاست در غزه عملیات انجام می‌دهند و در این عملیات‌ها هم فقط کودکان و زنان و افراد بی‌دفاع را به خاک خون کشیدند، دنیا در مقابل اینها سکوت و حرفی نزد، تنها کسی که این فجایع را محکوم می‌کرد جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان و یمن بود.

وی افزود: بعد از مدت‌ها رژیم اشغالگر وقتی دید دارد در یک باتلاقی غرق می‌شود تصمیم بر به آشوب کشیدن منطقه گرفت و پای قدرت‌های جهانی را برای حمایت از اعمال فجیعش به این امر باز کرد، این رژیم منحوس در منطقه دست به ترورهای زیادی زد ازجمله ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، بعد از آن نیز عملیات و اتفاقات در غزه و لبنان و نهایتاً شهادت سید حسن نصرالله، تمام اینها یک ضایعه بسیار شدیدی بود، حزب‌الله لبنان نیروی بسیار قوی بود که همیشه در شمال سرزمین‌های اشغالی برای فلسطین حامی و برای رژیم اشغالگر یک تهدید بزرگ بود.

مدیر حوزه علمیه استان در ادامه گفت: در نتیجه تصمیم به حذف نصرالله گرفته شد بعد از حذف رسماً تصمیم داشت که ورود زمینی به لبنان داشته باشد که نیروهای مقاوم حزب‌الله در مقابل این غاصبان ایستادند؛ جمهوری اسلامی ایران از همان لحظه‌ای که اسماعیل هنیه به شهادت رسید اعلام کرده که حتماً انتقام خون مهمانش را خواهد گرفت؛ ولی کشورهای غربی و آمریکا به‌خاطر اینکه دولت جدید روی کار آمده بود و ارتباطاتی که افرادی امثال ظریف و اینها داشتند، وعده‌دادن‌های غرب شروع شد که ما «دولت های غربی» آتش‌بس را در منطقه و حتی لبنان برقرار خواهیم کرد.

وی افزود: متأسفانه همان شد که قبلاً نیز بر اثر اعتماد ما به این شیاطین اتفاق افتاده بود. این وعده آن‌قدر طولانی شد که تبدیل به فرصتی دیگر برای این رژیم منحوس شد و نتیجه وقایع اخیر لبنان شهادت شهید سید حسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان شد.

حجت‌الاسلام پناهی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری رژیم اشغالگر صهیونیستی و نتانیاهو سگ هاری است که عنانش نیز دست آمریکاست و آمریکا عنان این سگ هار را باز گذاشته است که برای حفظ منافعشان در منطقه دست به چنین اقداماتی بزند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرموده بودند که عقب‌نشینی غیر تاکتیکی در مقابل اینها باعث ذلت است، این مطالبه به حق مردم بود و الحمدلله هم خواست مقام معظم رهبری بود و فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و امنیتی ما تصمیم گرفتند که این عملیات وعده صادق ۲ را انجام بدهند، خوشبختانه با طراحی‌هایی که از قبل انجام شده بود منتظر اجازه شلیک از رهبر بودند.

حجت‌الاسلام پناهی گفت: در این فرصت که با اذن مقام معظم رهبری صورت پذیرفت و دولت نیز که فهمید چه کلاهی سرش رفته است و امثال ظریف قابل‌اعتماد نیستند که دوباره به حرف‌ها و وعده‌هایشان توجهی بشود، خواست دولت نیز بر این شد که تنها راه بازدارندگی این رژیم منحسوس ایستادن و جواب متقابل است.

وی ادامه داد:خدا را شکر با طراحی‌های خوب و تدبیری که برادران عزیزمان در هوافضای سپاه داشتند موشک‌ها هم به‌خوبی به هدف خوردند. الحمدلله با این اقدام موجی از شادی و امید در بین مردم به وجود آمد، آن اعتمادی که داشت لکه‌دار می‌شد هم در میان دوستان ما در خارج از کشور و هم در بین مردم ما دوباره برگشت.

 مدیر حوزه‌های علمیه استان  افزود: بارها افرادی به ما مراجعه می‌کنند و عزیزان ما در حوزه‌های علمیه حتی خواهان این هستند که ما برای تنبیه دشمن دست به اقدامات بیشتری بزنیم و با بسیج نیروها در مرز لبنان و سوریه با این دشمن جلاد بجنگیم، چنانچه نتانیاهو به سرکردگی آمریکا دوباره دست به شرارت بزند و اشتباهی از او سر بزند برای این شیاطین بسیار گران تمام خواهد شد. مردم ما آماده برای حمله و مقابله رو در رو با این سگ هار کودکش هستند، داوطلبانی که بی‌صبرانه برای اعزام به جبهه جنگ علیه صهیونیست این غده سرطانی آماده‌اند. ان‌شاءالله که نیروهای حزب‌الله در لبنان، غزه و فلسطین کار را بر آنها تمام خواهند کرد و این جرثومه فساد را از روی زمین برخواهند داشت، ولی اگر ضرورتی پیدا شد مردم ما مردم یمن و همه مسلمانان، آزادی‌خواهان دنیا باید به فریاد عزیزانمان در فلسطین و در لبنان برسند و این جرثومه فساد را از روی زمین محو کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار