رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-04 13:50 شماره خبر : 3712 https://sobhezagros.ir/short/enl3v 0
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی یاسوج خبر داد:

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج از گم‌شدن پسربچه 5 ساله یاسوجی در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: سه روز قبل گزارشی از گم‌شدن پسربچه حدوداً  پنج‌ ساله در رودخانه خرسان اطلاع داده شد، با توجه به اینکه این حادثه در مرز استان ما با چهارمحال و بختیاری بوده است تیم یاسوج وارد میدان نشده بود و جستجو توسط غواصان چهارمحال و بختیاری در حال انجام بود.

مدیرعامل آتش نشانی شهر یاسوج گفت: با توجه به پیدا نشدن پسربچه روز گذشته چهار غواص از استان به منطقه اعزام شد که پس از گذشت سه روز جستجو همچنان ادامه دارد.

رستمی بیان کرد: گویا این پسربچه به همراه چند نفر دیگر در حال تفریح در کنار رودخانه بودند که دچار غرق‌شدگی شده است.

وی افزود: تیم غواصی چهارمحال و بختیاری حدود دو روز در حال جستجو هستند و هنوز این پسربچه پیدا نشده و روز گذشته هم تیم چهار نفره غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام‌ شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج گفت: در کل کشور موضوع غرق‌شدگی به سازمان آتش‌نشانی‌ها واگذار شده است.

لازم به ذکر است رودخانه خرسان، رودخانه‌ای مرزی میان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه وبویراحمد است که به سد کارون۳ می‌ریزد.

این رودخانه از دوشاخهٔ اصلی تشکیل‌شده که یک شاخه از کوه‌های تنگ سرخ در ۱۵ کیلومتری شمال غربی اردکان فارس سرچشمه می‌گیرد و به نام رودخانهٔ بشار به‌سوی شمال غربی جریان می‌یابد، رودخانهٔ بشار از میان شهر یاسوج گذشته و با دریافت شعبه‌های متعددی به شاخهٔ دوم می‌رسد.

شاخهٔ دوم از دامنهٔ شمالی کوه دنا از کنار روستای خفر پادنا در سمیرم سرچشمه گرفته و پوزهٔ شمال غربی دنا را دور‌ زده و از جوار روستای خرسان به شاخهٔ بشار می‌پیوندد و به استان چهارمحال و بختیاری وارد می‌شود و در منطقه بارز قبل از سد کارون ۳ به رودخانهٔ کارون می‌پیوندد.

طول رود خرسان تا محل تلاقی آن با رودخانهٔ کارون حدود ۱۶۰ کیلومتر است.

ادامه جستجو برای پیداکردن پسربچه 5 ساله
ادامه جستجو برای پیداکردن پسربچه 5 ساله
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار