رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-10 13:35 شماره خبر : 2282 https://sobhezagros.ir/short/VJqPa 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه ویژه ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اطلاع‌رسانی «صبح زاگرس»، علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه امروز در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر امسال با شعار جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن نامگذاری شده است و این برنامه‌ها در قالب ۱۱۰ برنامه در حوزه‌های مختلف و با تشکیل کمیته های تخصصی در کهگیلویه برگزار می‌شود.

 وی برنامه‌ها در سطوح شهرستانی و درون سازمانی را حول سه محور جهاد تبیین، امید آفرینی و خدمت گذاری در جامعه برگزار می‌شود افزود: با هدف تحقق خواسته مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین و برنامه ریزی دشمن در حوزه جنگ نرم برنامه‌های مختلف و گسترده‌ای برای تبیین خدمات نظام در فضای حقیقی و مجازی از سوی سپاه تدارک دیده شده است.

 وی تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نواختن زنگ پیروزی انقلاب در مدارس، رژه خودرویی و موتوری، عطرافشانی گلزار شهدا، مسابقات ورزشی جام دهه فجر، نورافشانی و بانگ الله اکبر شب ۲۲ بهمن، برگزاری اردو های جهادی مختلف، اجرای سرودهای خیابانی اشاره کرد.

 این مسئول باتاکید بر اینکه برنامه های این دهه معطوف به مشارکت حداکثری مشارکت در انتخابات انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: تمام برنامه ها با عنوان به استقبال دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد اجرایی خواهند شد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار