رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
صبح امروز صورت گرفت؛

صبح امروز جمعی از پرستان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به دلیل عدم پرداخت مطالبات از جمله کارانه در محوطه بیمارستان تجمع کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی و خبری «صبح زاگرس»، بنا بر اخبار رسیده این پرستاران خواهان واریزیک سال تعرفه و میزان کارانه یک ساله خود هستند که طی ماه های اخیر واریز نشده است.

بر اساس اخبار دریافتی، این پرستاران خواهان پرداخت حق مسکن خود به میزان یک و میلیون 300هزار تومان هستند که در فیش الحاقی آنان 250هزار تومان قید شده است.

همچنین بنا به گفته برخی از آنان هفت ماه کارانه ویک سال تعرفه این پرستاران واریز نشده است.

در همین زمینه ذوالفقار دیودل مدیر روابط عمومی دانشگاه عموم پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به اجتماع امروز پرستاران یکی از بیمارستانهای مرکز استان اشاره داشت و گفت:مطالبه پرستاران و کارکنان این مرکز(شهید بهشتی) به حق بوده ومدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان به دنبال رفع و برآورده کردن مطالبه آنان است.

 دیودل ابراز داشت:دکترجاودان سیرت مدیر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه منابع دانشگاه ومدیر مالی را مأمور به برطرف کردن این مسئله کرده و قسمت زیادی از مطالبات این عزیزان پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد:مطالبه پرستاران به حق بوده هرچند که قسمت اعظمی از مطالبات برجای مانده آنان از سنوات قبل بوده ولی سعی خواهد شد که این مطالبات هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

 

انتهای خبر/

اجتماع پرستاران یاسوجی به دلیل عدم پرداخت مطالبات
اجتماع پرستاران یاسوجی به دلیل عدم پرداخت مطالبات

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار