رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-09 11:58 شماره خبر : 2754 https://sobhezagros.ir/short/NYKYk 0
در صورت پیروزی؛

مردم در یک انتخاب سرنوشت‌ساز هستند و شرایط زمانی پیچیده‌ای رقم خورده است، در صورت پیروزی تاجگردون و رد اعتبارنامه وی بار دیگر مردم متضرر خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» تجربه تلخ دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برخی ابهامات را پیرامون وضعیت غلامرضا تاجگردون یکی از کاندیداهای حاضر در این رقابت ایجاد کرده است.

یک دوراهی و ابهام بزرگ که علامت سؤالی را برای مردم این حوزه انتخابیه ایجاد کرده است و کسی به‌درستی نمی‌تواند به آن پاسخ دهد.

به‌راستی مردم به‌عنوان کسی بودند که بیشترین ضرر را از نبود نماینده طی ۲ سال در این حوزه انتخابیه به دلیل رد اعتبارنامه داشتند. کسانی که اکنون بازهم تصمیم‌ساز هستند و باید به‌خوبی به این مسئله دقت داشته باشند.

آیا با ورود قالیباف به مجلس و کسب کرسی ریاست مجلس، پس از تعیین وضعیت انتخابات و در صورت پیروزی تاجگردون از تائید اعتبارنامه تاجگردون ممانعت می‌شود؟

این نکات در صورتی است که پیروزی تاجگردون حادث شود، هرچند که رقبای وی در حال فعال شدن هستند و جبهه محکمی را ایجاد کرده‌اند.

با این فرض، اگر در مجلس اعتبارنامه تائید شود، آیا مجلسیان حرف قبلی خود را رد کرده‌اند و اساساً می‌گذارند چنین اتفاقی بیفتد؟ اگر چنین اتفاقی افتاد، بازهم گچساران و باشت ۲ سال بدون نماینده خواهد بود و نمایندگان دیگر استان به امورات این حوزه انتخابیه رسیدگی می‌کنند؟

مردم در یک انتخاب سرنوشت‌ساز هستند و شرایط زمانی پیچیده‌ای رقم خورده است، در صورت پیروزی تاجگردون و رد اعتبارنامه وی بار دیگر مردم متضرر خواهند شد مگر اینکه رخداد دیگری اتفاق بیفتد و باید دید چه کسی پیروز نهایی این حوزه انتخابیه خواهد بود.

یادداشت: موسی دوران

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار