رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
با حضور مدیرعامل شرکت زرفام کیش صورت گرفت؛

مدیر عامل شرکت زرفام کیش از آخرین وضعیت پروژه افزایش عملکرد و توسعه باغات شهرستان لنده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، صبح امروز مدیرعامل و مسئول واحد اشتغال شرکت زرفام کیش از شرکت‌های مهم زیرمجموعه بنیاد علوی کشور به همراه دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده از آخرین روند اجرایی طرح توسعه باغات الگویی و فرایند اجرایی باغات شهرستان لنده بازدید کردند.

دبیر نهادپیشرفت و آبادانی شهرستان لنده گفت: این پروژه به مدت یک سال در شهرستان لنده برای اعضای شبکه شامل شبکه‌سازی، آموزش و توانمندسازی، مدیریت اقتصادی، مدیریت و اصول تغذیه و آبیاری، پیشگیری و مبارزه با آفات و بیماری‌ها در جهت افزایش عملکرد محصول انجام‌گرفته است.

علی نیک‌بخت گفت: برابر تحقیقات میدانی جهاد کشاورزی ۳۰ درصد افزایش عملکرد محصول در هر هکتار به نسبت سال گذشته از دستاوردهای این پروژه است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با روند اجرایی آموزش‌ها و انجام مراحل مختلف و رعایت الگوی کاشت، داشت و برداشت شاهد افزایش و عملکرد بهتر محصولات کشاورزی باشیم.

در ادامه نیز مدیرعامل شرکت زرفام کیش گفت: اجری درست راهبردها در این پروژه و شبکه مرکبات، مداخله و توجه به آب پایدار و آموزش‌های اتصال به بازار را در این شهرستان می‌تواند افزایش عملکرد و رضایتمندی باغداران را در سال‌های آینده به همراه داشته باشد.

پناهی گفت: امیدواریم با حمایت‌های صورت‌گرفته شاهد توسعه و عملکرد بهتر کمی و کیفی محصولات باغات در سطح شهرستان لنده باشیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

آخرین وضعیت طرح توسعه باغات لنده
آخرین وضعیت طرح توسعه باغات لنده
آخرین وضعیت طرح توسعه باغات لنده
آخرین وضعیت طرح توسعه باغات لنده
آخرین وضعیت طرح توسعه باغات لنده
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار