رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/19 Thursday - 2024 10 October الخميس ، 7 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
امام‌جمعه گچساران در گفتگو با صبح زاگرس:

امام‌جمعه موقت گچساران بابیان اینکه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق 2 فروریخت،گفت:این عملیات نشان داد که سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها تبلیغاتی بیش نیست و ایران قدرت شکست بزرگ‌ترین سامانه پدافندی جهان را دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: شهادت سید حسن نصرالله مرد نبرد محور مقاومت را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، اقدام کوبنده نیروهای مسلح کشورمان به تجاوزات پیاپی رژیم کودک کش اسرائیل در عملیات وعده صادق 2 نشان‌دهنده اقتدار و توانمندی جهان اسلام است.

امام‌جمعه موقت گچساران افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر جوامع آزادی‌خواه جهان پس از ترور شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله و شهید سردار نیلفروشان بی‌صبرانه منتظر پاسخی درخور، مناسب و کوبنده به صهیونیست‌ها بودند.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ همان نمایش بزرگ اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که به‌خوبی هم اثبات کرد که رژیم منحوس صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرارگرفته است و به‌زودی هم نابود خواهد شد.

امام‌جمعه موقت گچساران در ادامه بابیان اینکه هیمنه پوشالی رزیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق 2 فروریخت، گفت: عملیات ظفرمندانه فرزندان این سرزمین در نیروهای مسلح نشان داد که سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها تبلیغاتی بیش نیست و ایران قدرت شکست بزرگ‌ترین سامانه پدافندی جهان را دارد.

وی افزود: وعده صادق 2 این حقیقتاً را به جهان مخابره کرد که جبهه مقاومت با شهادت فرماندهانش همچنان مقتدر است و رزمندگان مقاومت در هرکجای منطقه حضورداشته باشند از اتحاد، انسجام و یکپارچگی برای شکست اهداف دشمنان برخوردارند و باقدرت مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام صفایی بیان کرد: نکته دیگر اینکه صهیونیست‌ها با شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت به‌نوعی احساس غرور می‌کردند و تصورشان این بود که کار جبهه مقاومت به سرانجام رسیده است اما پاسخ به‌موقع و دندان‌شکن جمهوری اسلامی نشان داد که قدرت رژیم کودک کش اسرائیل توهمی بیش نیست و هر وقت اراده کند می‌تواند صهیونیست‌ها را فلج و مواضع و منافع آن‌ها را در هم بشکند.

امام‌جمعه موقت گچساران بابیان اینکه وعده صادق 2 پاسخ مناسب به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه بود اظهار کرد: ملت بزرگ ایران به همراه ملت‌های آزادی‌خواه جهان از این اقدام سنجیده و به‌موقع نیروی مسلح کشورمان ابزار شور، شعف و شادی کردند و امیدواریم که دشمن درس عبرت بگیرد و به جنایاتش در سرزمین‌های اشغالی خاتمه دهد.

وی با اشاره به اقدام قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب با حضور در نماز باشکوه جمعه گذشته تهران هم افزود: حضور باصلابت و مقتدر رهبر انقلاب در نماز «جمعه نصر» حقیقتاً نمایش قدرت در مقابل رجزخوانی نظام سلطه و به‌نوعی هم پیوند مردم با ولایت بود.
 
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار