رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1404/03/03 Saturday - 2025 24 May السبت ، 26 ذو القعدة ، 1446
ساعت
1402-09-28 12:45 شماره خبر : 1753
بیمارانی که از سرما باید بلرزند؛

روند نوبت‌دهی در کلینیک شهید مفتح یاسوج باعث ایجاد نارضایتی‌هایی در میان شهروندان و بیماران شده است.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» یکی از مصائبی که بیماران و همراهان بیمار در کهگیلویه و بویراحمد همواره با آن روبرو هستند اخذ نوبت برای مراجعه به پزشک است؛ این امر تا حدودی طی سالیان اخیر رو به بهبودی رفته است اما همچنان با بی‌نظمی‌هایی همراه است.


دانشگاه علوم پزشکی با راه‌اندازی کلینیک شهید مفتح در محدوده گلستان ۱۵ شهر یاسوج به نحوی به دنبال الکترونیکی کردن نوبت‌دهی بود که مراجعه‌کنندگان به‌طور مستقیم در ساعت مشخصی به پزشکان این مرکز مراجعه کنند.

 

این امر به شکل دیگری محقق شد؛ یعنی شما با اخذ نوبت اینترنتی، همچنان باید در ابتدای صبح از ساعت ۶ تا ۷ جهت فیکس کردن نوبت خود باید به شکل حضوری به این کلینیک مراجعه کنید که در فصول سرد سال مراجعه‌کنندگان را با مشکلاتی روبرو کرده است.


علاوه بر سردی هوا، شلوغی بخش نوبت‌دهی این کلینیک مردم را با مشکلات متعددی روبرو کرده است، انچنان که از تصاویر مشخص است، در این ساعت با مراجعه حضوری همزمان مراجعه‌کنندگان شاهد شلوغی بسیار زیاد این مکان هستیم که نارضایتی بسیار زیادی را به همراه داشته است.

 

آیا به شکل الکترونیکی امکان ندارد که مراجعه‌کنندگان همان‌جا در سامانه تعیین زمان شوند و این دردسرها پدیدار نشود؟


تعدادی از تصاویر مربوط به شلوغی این مکان را می‌بینید،  امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص تدبیر لازم را هرچه سریع‌تر به کار ببندد.

 

جالب‌توجه است که گاهی اسامی برخی پزشکان در سیستم نوبت‌دهی موجود است اما با مراجعه به کلینیک متوجه عدم حضور این پزشکان به دلایلی ازجمله مرخصی و ... می‌شویم که به نظر می‌رسد می‌توان از همان ابتدا در سیستم نوبت‌دهی آنلاین این مسئله را لحاظ کرد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظر شما
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!


آخرین اخبار