رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-09 10:04 شماره خبر : 3804 https://sobhezagros.ir/short/Ngoa5 0
رئیس دانشگاه یاسوج مطرح‌کرد:

رییس دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه‌های غرب و آمریکا اکنون در حالت حمایت از غزه هستند گویا تفکرات بسیج دانشجویی به دانشگاه‌های آمریکا نیز سرایت کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «صبح زاگرس» بهادر کرمی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور به رتبه دوم این دانشگاه در اعزام دانشجویان به راهیان نور اشاره کرد و گفت: دانشگاه یاسوج با اعزام ۱۵۴۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور مقام دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی به هزینه کرد این دانشگاه در راستای گسترش این کار عام‌المنفعه اشاره داشت و افزود: در همین راستا، برای ترویج این اردوهای سیاحتی زیارتی مبلغ یک میلیارد تومان به این اردوها اختصاص دادیم که وزیر علوم نیز تقدیر و تشکر کردند.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: موضوع راهیان نور بسیار  بااهمیت است و مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده که معظم له در این رابطه افزوده‌اند «اگر راهیان نور وجود نداشت در همان سال‌های اولیه فرهنگ ایثارگری به نسل‌های بعد منتقل نمی‌شد و شاید از ذهن‌ها پاک می‌شد ذکر و یاد آن ایام برای نسل جوان بسیار ضروری است.»

کرمی گفت: دانشگاه‌های غرب و آمریکا اکنون در حالت حمایت از غزه هستند گویا این بسیج دانشجویی به دانشگاه‌های آمریکا نیز سرایت کرده است در دانشگاه یاسوج نیز آن شاالله تجمعاتی خواهیم داشت.

وی به استمرار حرکت روبه‌جلوی راهیان نور در سطح جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: همراه با سپاه برای تداوم راهیان نور تلاش می‌کنیم و در این راه کوتاهی نخواهیم کرد و تلاش می‌کنیم اعزام‌های بیشتری داشته باشیم و زیارت همراه بامعرفت اتفاق بیفتد. 

رئیس دانشگاه یاسوج تأکید کرد: سعی می‌کنیم این فرهنگ نشر پیدا کند و بتوانیم از این فرهنگ برای رشد جامعه استفاده کنیم.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار