رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-11 11:32 شماره خبر : 3856 https://sobhezagros.ir/short/4LgJO 0
پیگیری سوژه‌های مردمی؛

در ادامه پیگیری سوژه‌های مردمی این بار مردم روستاهای شیتاب و مونه از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده خواستار رسیدگی و رفع مشکل ترکیدگی چندین ماهه لوله آب این روستاها شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در ادامه پیگیری سوژه‌های مردمی این بار مردم روستاهای شیتاب و مونه از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده خواستار رسیدگی و رفع مشکل ترکیدگی چندین ماهه لوله آب این روستاها شدند.

لوله آب شرب روستاهای پرجمعیت شیتاب و مونه چندین ماه است که بر اثر عبور از وسط جاده ارتباطی این روستاها دچار شکستگی شده است و با وجود پیگیری‌های زیاد مردم این روستاها این مشکل هنوز رفع نشده است.

ترکیدگی چندین ماهه لوله آب روستای شیتاب
ترکیدگی چندین ماهه لوله آب روستای شیتاب

باتوجه‌به اینکه خط انتقال آب شرب روستاهای شیتاب و مونه از وسط جاده عبور می‌کند و چندین ماه است که شکستگی زیادی دارد احتمال آلودگی و مشکلات بهداشتی زیادی به‌واسطه استفاده حیوانات از محل شکستگی وجود دارد.

نکته جالب‌تر اینجاست که اهالی روستای شیتاب اذعان دارند که این حجم از هدر روی آب با توجه شکستگی‌ها و سهمیه‌بندی ۳ روز یا بیشتر آب روستاهای مونه و شیتاب برای مردم سخت است.

ترکیدگی چندین ماهه لوله آب روستای شیتاب
ترکیدگی چندین ماهه لوله آب روستای شیتاب

عبور لوله آب از زیر جاده ارتباطی روستا یکی از مشکلات اساسی است که هرساله به‌واسطه تردد خودروهای سبک‌ وسنگین باعث شکستگی می‌شود.

خبرنگار این پایگاه خبری با رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده در خصوص مشکلات این روستاها تماس گرفتند که پاسخگو نبوده است؛ ولی حق پاسخگویی برای وی در خصوص مشکل آب روستاهای شیتاب و مونه نزد این پایگاه خبری محفوظ خواهد بود.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار