رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/03/01 Tuesday - 2024 21 May الثلاثاء ، 13 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-10 09:32 شماره خبر : 3824 https://sobhezagros.ir/short/N3029 0
صبح زاگرس بررسی کرد؛

آخرین وضعیت جستجو برای سبحان پسر 5 ساله‌ای که 8 روز قبل در رودخانه خرسان غرق شده است همچنان بی نتیجه مانده و پیکر این کودک همچنان پیدا نشده است.

 محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص آخرین وضعیت جستجو برای پیدا کردن جسد سبحان پسربچه پنج‌ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان گفت: با توجه به اینکه کودک خردسال در رودخانه خرسان (مرز کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری) غرق‌شده است تیمی از آتش‌نشانی یاسوج برای کمک به استان چهارمحال و بختیاری به مدت چهار روز کار جستجو را انجام دادند.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج بیان کرد: متأسفانه پس از چهارروز جستجو برای پیدا کردن این کودک خردسال به نتیجه‌ای نرسیدیم و تیم غواصی به استان بازگشت و ادامه جستجو به سایر تیم‌های امداد و نجات چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

در همین راستا رحیم نژاد یکی از بستگان نزدیک این کودک در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اکیپ غواصان یاسوج چند روز در محل مستقر بودند و تمام تلاش خود را به کار بستند اما با توجه به وضعیت خروشان بودن رودخانه خرسان متأسفانه موفق نشدند پیکر این کودک را پیدا کنند.

وی گفت: افراد محلی نیز تلاش زیادی برای پیدا کردن جسد این کودک داشته و هنوز هم دارند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند.

رحیم نژاد گفت: چند گروه غواص شخصی از استان‌های خوزستان، کرمانشاه و اراک نیز به محل آمده‌اند و در حال جستجو هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که این کودک چگونه در رودخانه غرق‌شده است گفت: با تعدادی از هم سن و سالانش کنار رودخانه بازی می‌کردند که معلوم نیست چگونه به داخل رودخانه کشیده شده است.

رحیم‌نژاد افزود: متأسفانه این کودکان نیز از ترس این موضوع را تا چند ساعت به کسی نگفتند و باعث شد رودخانه جسد را با خود ببرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار