رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-28 14:13 شماره خبر : 3095 https://sobhezagros.ir/short/VJq9M 0
فرماندار شهرستان لنده خبرداد:

فرماندار شهرستان لنده از تخصیص بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و بازگشایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، جلال دانش در خصوص آخرین وضعیت راه‌های شهرستان لنده گفت: توجه به بحث ایمنی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای یکی از مهم‌ترین مسائلی است که به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان لنده افزود: این مهم در سفر وزیر کشور به شهرستان و از محل اعتبارات وزارت نفت بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این امر در نظر گرفته است.

وی ابراز داشت: آسفالت محور لنده به قیام و تعریض جاده ارتباطی شهرستان لنده به شهرستان بهمئی از محل اعتبارات تعیین شده اجرا خواهد شد.

دانش تصریح کرد: توجه به بحث تعریض و بازگشایی مسیر لنده به بهمئی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز و تسهیل در تردد در این مسیر می‌تواند باعث کاهش مسیر سفرهای مردم شهرستان بهمئی از شهرستان لنده و تراب به جاده ارتباطی دهدشت به پاتاوه شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های که به طور مستمر در حال پیگیری است بحث تکمیل عرشه پل وحدت است که سازه فلزی این پل در یکی از شرکت‌های فولادی استان در حال ساخت است که طول این عرشه ۴۰ متر و عرض آن ۶ متر است و در حال تکمیل و مراحل آخری ساخت برای نصب بر عرشه و دهانه دره وحشت موگرمون است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه نیز بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارت ویژه سفر وزیر کشور در نظر گرفته است. 

دانش خاطر نشان کرد: برای تکمیل پل‌های بنه علیاری در بخش موگرمون نیز بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از این پل‌ها شاهد تردد بدون حادثه مردم در روستاهای حوزه موگرمون باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار