رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-18 23:33 شماره خبر : 3435 https://sobhezagros.ir/short/V0kYQ 0
دادستان کهگیلویه خبر داد:

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه از وقوع یک فقره قتل و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 3نفر بر اثر نزاع در یکی از روستاهای بخش چاروسا خبر داد.

سعید کریمی زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس»،‌با اشاره به نزاع صورت گرفته و منجر به قتل و زخمی شدن چند نفر در چاروسا گفت: امروز غروب در حوزه قضایی چاروسا و در روستای کلات از توابع این بخش بدنبال درگیری لفظی فی‌مابین دو نفر از اهالی محل در هنگام تردد از مسیر،احدی از طرفین که جوان بوده به اتفاق دو نفر از بستگان و دوستان خود با طرف مقابل درگیر و مبادرت به تیراندازی با سلاح ساچمه زنی نموده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در ادامه گفت: که متعاقب این تیراندازی یک نفر کشته و دونفر زن و مرد نیز زخمی شدند.

وی افزود: دو نفر از عوامل اصلی درگیری بازداشت و نفر سوم نیز که متواری است با تحقیقات فنی و تخصصی انشاالله بزودی دستگیر خواهند شد.

کریمی زاده گفت: ضمنا در این درگیری یک نفر نیز بر اثر اصابت سنگ صدمه دیده است.

وی گفت: تمامی دستورات قضایی لازم برای کشف جزییات واقعه و دستگیری همه عوامل صادر و ضابطین دادگستری بخصوص پلیس های تخصصی فراجا با تمام قوا به جهت پیشگیری و تکمیل تحقیقات در حوزه قضایی چاروسا مستقر می‌باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار