رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/02/20 Thursday - 2024 09 May الخميس ، 1 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-08 14:28 شماره خبر : 3781 https://sobhezagros.ir/short/4kRRb 0
وقتی مطالبه مردم راه به‌جای نمی‌برد:

چندین ماه است که بیش از ۱۲ روستای بخش مرکزی و موگرمون در شهرستان لنده چشم‌انتظار راه‌اندازی تانکر آبرسانی آب و فاضلاب و آب شرب قابل استفاده هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» توسعه خدمات زیرساخت در روستاها یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت‌ها است که تلاش‌های گسترده‌ای در جهت خدمات‌رسانی از جمله آبرسانی، برق‌رسانی و گازکشی و جاده‌سازی صورت‌گرفته است.

دراین‌بین به دلیل عمق محرومیت‌های برجای‌مانده از گذشته تاکنون برخی روستاها هنوز از برخی خدمات از جمله آب شرب لوله‌کشی محروم‌اند که اداره آب و فاضلاب وظیفه دارد با تانکر آبرسانی کند.

۱۲ روستای لنده تشنه آب شرب
۱۲ روستای لنده تشنه آب شرب

بیش از ۱۲ روستای شهرستان لنده در دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده به دلیل موقعیت‌های خاص جغرافیایی که دارند فاقد آبرسانی شرب از طریق خطوط لوله‌کشی هستند که تاکنون با تانکر آبرسانی می‌شدند.

اما چندین ماه است که تنها تانکر آبرسانی شرکت آب و فاضلاب در شهرستان لنده خراب شده است و تا به امروز با وجود پیگیری‌های زیادی صورت‌گرفته از سوی رئیس اداره، فرماندار و امام‌جمعه شهرستان ره به جایی نبرده است و همچنان این تانکر آب‌رسان خراب است.

۱۲ روستای لنده تشنه آب شرب

حتی امام‌جمعه شهرستان لنده روز جمعه در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان لنده ضعف مدیریت در استان را عامل اصلی عدم تعمیر تانکر آبرسانی به روستاهای لنده عنوان کرد.

بهنام داورپناه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بیش از ۱۲ روستا در دو بخش مرکزی و موگرمون در شهرستان لنده داریم که در طول سال با تانکر آبرسانی می‌شوند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده گفت: در خصوص مشل تانکر آب‌رسان اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده متاسفانه از آذرماه سال ۱۴۰۲ تا کنون این تانکر خراب و با وجود پیگیری‌های زیادی صورت‌گرفته اقدامی برای تعمیر صورت نگرفته است.

۱۲ روستای لنده تشنه آب شرب

وی افزود: هرچند این مشکل را تا کنون در سطح شهرستان با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران در پروژه آبرسانی به دهدشت غربی با آبرسانی به روستاهای بهشت‌آباد، ذوالفقاری، گه گه احمد، تلخاب، کل شور و دم تنگ عروه همکاری و همراهی داشتند.

داورپناه گفت: باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی و صعب‌العبور بودن روستاهای گرده کلات، راوک، دلکون، مله آب گاوان، دشت دارابه و قاشکمری عملاً در یک ماه گذشته آبرسانی به‌درستی صورت نگرفته است چرا که تانکر آبرسانی نداشتیم که بتواند خدمت‌رسانی کند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده گفت: قطعاً هدف ما خدمت‌رسانی به آحاد جامعه است و از حمایت‌های امام‌جمعه شهرستان لنده در خصوص بیان مطالبات مردم نیز قدردانی می‌کنیم.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار